اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت دوچرخه سواری خبر داد:

پیشرفت 100 درصدی دوچرخه‌سواری کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت دوچرخه سواری کرستان از پیشرفت 100 درصدی این هیئت ورزش در سال جاری خبر داد.

پیشرفت 100 درصدی دوچرخه‌سواری کردستان
بهروز باوفا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف هیئت دوچرخه‌سواری کردستان فعال کردن هیئت‌های شهرستانی استان به منظور شناسایی استعدادها و جذب آنها است و در این زمینه‌تلاش‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد.
وی در ادامه به فعال شدن رشته کرسی دوچرخه‌سواری در استان اشاره کرد و افزود: این رشته ورزشی مدت سه ماه است در سطح استان فعال شده و تاکنون 24 دوچرخه‌سوار در این رشته ورزشی سازماندهی شده‌اند.
به گفته سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری کردستان، به زودی اداره و سرپرستی این رشته ورزشی به رئیس هیئت شهرستان سنندج واگذار خواهد شد.
باوفا خاطرنشان کرد: در حال حاضر هئیت دوچرخه سواری استان جزو هفت هیئت برتر کردستان محسوب می‌شود.
سرپرست هیئت دوچرخه سواری کرستان در ادامه گفت‌وگو با فارس به برگزاری همایش‌ دوچرخه سواری در سطح شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: با فعالیت رئیس هیئت جدید شهرستان دیواندره همایش دوچرخه سواری برگزار شد که حدود 16 دوچرخه‌سوار دختر و پسر شناسایی و در هیئت این شهرستان سازماندهی شده‌اند.
باوفا همچنین به برگزاری این همایش در شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: در این همایش بیش از یک‌هزار دوچرخه‌ سوار مسافت چهار کیلومتری میدان فاضل گروسی تا میدان سپاه را رکاب زدند و در پایان به قید قرعه به 55 دوچرخه سوار جوایز نفیسی اهدا شد.
به گفته وی، توجه به فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های درست، هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان بیجار را به یکی از هیئت‌های موفق کشور تبدیل کرده است.
سرپرست هیئت دوچرخه سواری کرستان به معرفی رئیس هیئت جدید شهرستان مریوان اشاره کرد و یادآورشد: بعد از معرفی رئیس هیئت این شهرستان و تکمیلی کادر هیئت دوچرخه سواری، اولین همایش دوچرخه سواری نیز با حضور 520 نفر دوچرخه سوار در این شهرستان برگزار شد.
سرپرست هیئت دوچرخه سواری کرستان با بیان اینکه دریاچه زریوار مریوان محلی مناسب برای فعالیت دوچرخه‌سواری است، تصریح کرد: در این رابطه رایزنی‌هایی صورت گرفته و قرار است حاشیه دریاچه زریوار به عنوان قطب فرهنگی ورزشی در سطح کشور تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: به زودی نمایندگان فدراسیون به دعوت هیئت دوچرخه‌ سواری استان برای رسیدگی و تایید این مهم به کردستان خواهند آمد.
به گفته باوفا، دور دریاچه زیوار به طول 36 کیلومتر به عنوان ورزش و فرهنگ به یک قطب فرهنگی ورزشی تبدیل خواهد شد.
سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری کردستان در پایان از پیشرفت این هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: عملکردی سال جاری هیئت دوچرخه سواری کردستان تاکنون با توجه به سال گذشته در تمام مراحل پیشرفت 100درصدی داشته است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول