اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

گلایه‌ حادثه‌دیده تور دوچرخه‌سواری مازندران غیرمنصفانه بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد اظهارات و گله‌مندی حادثه‌دیده در تور دوچرخه‌سواری مازندران را به دور از واقعیت و غیرمنصفانه دانست.

گلایه‌ حادثه‌دیده تور دوچرخه‌سواری مازندران غیرمنصفانه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، در پی پخش گزارشی از اخبار طبرستان در بخش بدون تعارف درباره حوادث پیش آمده به هنگام مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری تور مازندران در پایان مرحله سوم در محمودآباد مبنی بر گلایه فرد مصدوم، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد این ادعاها را
بی‌ساس خواند.
اسماعیل پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد تصریح کرد: بلافاصله پس از اتفاق تاسف بار برخورد دوچرخه‌سوار با این فرد مصدوم که با فداکاری خود از بروز حادثه‌ای به مراتب ناگوارتر جلوگیری کرد، این فرد اسماعیل آقایی نام دارد و مسئولیت اجرای بیمه ورزشی شهرستان را نیز عهده‌دار است با یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان شهدا انتقال یافت.
پهلوان ادامه داد: با پایان یافتن مراسم اختتامیه مسابقات به همراه معاونت فنی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران بر بالین فرد مصدوم در بیمارستان حاضر شدیم و و مبلغی را برای کمک به وی پرداخت کردیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد افزود: با هماهنگی‌های صورت پذیرفته از سوی مسئولان شهرستان، کروکی حادثه تصادف برای این اتفاق کشیده شد تا بتواند رایگان تمام اقدامات پزشکی و بیمارستانی را برای فرد مصدوم به انجام برسانیم و همین هم شد که نامبرده حتی یک ریال برای مخارج بیمارستان پرداخت نکرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در هشتم مهر ماه معاون توسعه منابع مالی و انسانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به هنگام ملاقات مردمی استاندار و مدیران کل در شهرستان محمودآباد به اتفاق بنده به عیادت حادثه دیده در بیمارستان آمد و 300 هزار تومان کمک نقدی از سوی ورزش استان به ایشان شد.
پهلوان از پرداخت مبلغ یک میلیون تومان از محل هیئت پزشکی، ورزشی شهرستان به فرد مصدوم در 22 مهرماه خبر داد و افزود: با هماهنگی به عمل آمده قرار است هیئت پزشکی ورزشی مازندران نیز در صورت ارائه مدارک درمانی از طریق بیمه ورزشی نیز به ایشان کمک کنند.
پهلوان با ابراز گله‌مندی از مسئولان خبر سیمای طبرستان پخش این خبر را به دور از مسائل حرفه‌ای کار رسانه دانست و اذعان داشت: بهتر بود سیمای تبرستان قبل از پخش این خبر دور از واقعیت از صحت و سقم آن مطلع می‌شد چرا که اینگونه اقدامات در آینده از ورود برخی از مسئولان برای کمک و مساعدت به اینگونه افراد جلوگیری می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: بنده و مجموعه همکاران اداره به عنوان نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان مازندران هستیم و همه این کمک‌های صورت گرفته در حقیقت از سوی اداره کل بوده و اداره شهرستان هیچ ردیف اعتباری در این زمینه‌ها ندارد.
پهلوان اضافه کرد:  افراد باید در بیان ادعاهایشان انصاف را نیز مدنظر قرار دهند و برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز از جوسازی‌های بی‌مورد پرهیز کنند چرا که خبرنگار به واقع باید بیان کننده واقعیت‌ها باشد و از پرداختن به سوژه‌های کذب بپرهیزد.
وی در پایان از حضور متناوب پزشک هیئت پزشکی ورزشی شهرستان در منزل مصدوم و معاینه وی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: مسئولان شهرستان نیز در کمک به این فرد مصدوم و فداکار همت کنند تا این مصدوم و خانواده وی از شرایط نامناسب اقتصادی در رنج نباشند تا هرچه زودتر شاهد بازگشت این فعال ورزشی به عرصه ورزش شهرستان باشیم.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول