اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی؛

همایش دوچرخه‌سواری در کوهبنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی همایش دوچرخه‌سواری با حضور تعداد زیادی از دوچرخه‌سواران کوهبنانی در این شهرستان برگزار شد.

همایش دوچرخه‌سواری در کوهبنان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، ‌همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور علاقه‌مندان این رشته ورزشی که مسیر حرم شهدای گمنام تا امامزاده سلیمانشاه کوهبنان را رکاب زدند، برگزار شد و این مراسم با گلباران قبور شهیدان توسط ورزشکاران همراه بود.
جواد مجیدی، مسئول هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان در این آیین گفت: این هیئت به همت مسئولان شهرستان و با حضور جمعی از علاقه‌مندان فعالیت خود را از سال 84 آغاز کرده و با مساعدت صندوق قرض‌الحسنه دوچرخه مورد نیاز ورزشکاران خریداری شد.
وی افزود: این هیئت توانست در طول عمر خود دو گروه زنان و مردان به تعداد بیش از 150 نفر را جذب کند که جوان‌ترین دوچرخه‌سوار کوهبنانی شش سال و پیرترین آن با 75 سال رکاب می‌زنند.
مجیدی با اشاره به فعالیت این هیئت تصریح کرد: در دو سال گذشته همزمان با ولادت حضرت علی (ع) همایش دوچرخه‌سواری پدربزرگ‌ها را در سطح شهرستان کوهبنان برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.
وی با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف به مناسبت‌های ملی و مذهبی در شهرستان کوهبنان بیان کرد: به منظور تشویق ورزشکاران دو مرحله منتخبان را به اردوی مشهد مقدس اعزام کردیم.
مجیدی افزود: در یک مرحله یکی از دوچرخه‌سواران مسیر کوهبنان تا اردبیل و بالعکس را رکاب زد و در حال حاضر نیز یکی از دوچرخه‌سواران کوهبنانی مسیر کوهبنان تا مشهد مقدس را رکاب می‌زند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای راه‌اندازی هیئت هر صبح جمعه دوچرخه‌سواران مسیر کوهبنان تا ده‌خواجه را برای شرکت در مراسم دعای ندبه رکاب می‌زنند.
در پایان به تعدادی از دوچرخه‌سواران جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول