اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

پیگیر عدم اعزام تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی به تور بین‌المللی چین هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: به طور جدی پیگیر عدم اعزام تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز به تور بین المللی چین هستیم.

پیگیر عدم اعزام تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی به تور بین‌المللی چین هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سید محمد شروین اسبقیان اظهار داشت: تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز سالیان سال با حمایت مسئولان و تلاش غیورمردان دوچرخه‌سواری استان برترین تیم دوچرخه‌سواری آسیا و کشور بوده و افتخارات بی‌شماری برای کشور به ارمغان آورده است و عدم حضور تیم پتروشیمی تبریز در رقابت‌های چین پس از کسب عنوان برترین تیم آسیایی در سال 2011 نگرانی جامعه ورزشی را به همراه داشت.
وی افزود: پیگیری‌های لازم انجام شده و تا 24 ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
تیم پتروشیمی تبریز که بر اساس امتیازات کسب شده قهرمانی سال 2011 قاره کهن در دو بخش تیمی و انفرادی است در نخستین حضور خود در رقابت‌ های سال 2012، قرار بود 25 مهر راهی چین شود تا در تور بین‌المللی «چین‌هاینان» شرکت کند ولی به علت نرسیدن مجوز شورای برون مرزی از سوی وزارت ورزش و جوانان از سفر به این رقابت‌های مهم بازماند.
هفته گذشته جلسه شورای برون مرزی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شده ولی تا به این لحظه نامه‌ای در این خصوص به به این باشگاه نرسیده است.
رکابزنان این تیم به علت آغاز تور «هانیان» چین می‌توانند پس صدور موافقت شورای برون مرزی راهی نخستین دوره تور «تایوهو» در همین کشور شوند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول