اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

سطح برگزاری نمایشگاه کتاب کرمان بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان در سطح بی‌نظیر و خوبی در حال برگزاری است و مردم نیز استقبال بسیار خوبی را داشته‌اند.

سطح برگزاری نمایشگاه کتاب کرمان بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان با حضور در غرفه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان در سطح خوب و بی‌نظیری در حال برگزاری است و مردم نیز استقبال بسیار خوبی را تاکنون داشته‌اند.
وی افزود: تعداد ناشران شرکت کننده در این نمایشگاه بسیار خوب ارزیابی ‌می‌شود و تنوع محصولات و آثار زیاد است.
مهرشاد با اشاره به اینکه امکانات خوبی برای مردم در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب فراهم شده است، بیان کرد: اثربخشی کتاب زیاد شده و باید به هر شکلی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه توسعه یابد.
وی با بیان اینکه اکنون صرفا از طریق ساماندهی نیروی انسانی تامین نیروی مناطق مختلف انجام می‌شود، گفت: درحال حاضر نیروی انسانی در سطح مرکز استان بسیار زیاد است به طوریکه 35 درصد در مرکز استان و در بعضی شهرستان‌ها کمتر از یک درصد است.
مهرشاد با اشاره به طرح جابه‌جایی نیروهای انسانی از کرمان به مناطق مختلف استان تصریح کرد: در این طرح تعهد 10 ساله از افراد گرفته می‌شود تا در منطقه مقصد کار کنند.
وی خاطرنشان کرد: استقبال از این طرح تاکنون مطلوب بوده و امیدورایم شاهد ساماندهی خوب نیروی انسانی در سطح استان باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان عنوان کرد: هرگونه جابه‌جایی نیرو از شهرستان‌ها به مرکز استان باید در کمیته تحول اداری استان مطرح شود و با تصویب در این کمیته مجوز انتقال نیرو صادر شود.
مهرشاد در زمینه استفاده شخصی از خودورهای دولتی بیان داشت: نیروی انتظامی موظف به توقیف خودروهای دولتی است که از آنها استفاده شخصی می‌شود و خودروهای توقیف شده تنها با دستور وزیر آزاد می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول