اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

کرمانی‌ها فرصت نمایشگاه کتاب را مغتنم شمارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: مردم استان کرمان از فرصتی که در زمینه نمایشگاه بزرگ کتاب فراهم آمده حداکثر استفاده را داشته باشند و این فرصت را مغتنم شمارند.

کرمانی‌ها فرصت نمایشگاه کتاب را مغتنم شمارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور در غرفه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان مربوطه تلاش بسیاری برای برپایی این نمایشگاه کردند و این رویداد بزرگ فرهنگی هرساله در کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود: از مردم استان کرمان دعوت می کنم تا از فرصت باقیمانده استفاده کنند و موقعیت را مغتنم شمارند و از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان که دارای کتاب‌های متنوع و مفیدی است، بازدید کنند.
جعفری تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب با همه گرفتاری‌هایی که دارند فرمودند، من رابطه خودم را با کتاب حفظ کردم و به گفته بزرگان مطالعه مقام معظم رهبری حیرت‌انگیز است.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید نوع نگرش رهبر معظم انقلاب و امام راحل را نسبت به کتاب و مطالعه سرلوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: علت حکومت شاهان ظالم، ناآگاهی مردم بود و از زمانی که امام راحل قیام کردند، نهضت امام آغاز شد و سال به سال بر آگاهی و بصیرت مردم افزوده شد.
وی بیان کرد: مردم باید بدانند با سیاست‌های اشتباه آمریکا میلیون‌ها مسلمان در عراق و افغانستان جان خود را از دست دادند و صدها هزار نفر هم مجروح شدند.
جعفری گفت: انقلاب و تحول اکنون به آمریکا و اروپا رسیده است، مردم آنها اعلام می‌کنند ما 99 درصد هستیم و پلیس این کشورها با بی‌رحمی مردم را کتک می‌زند و اجازه تجمع به آنها را نمی‌دهد.
وی بیان داشت: اما مردم این کشورها هر روز با تاکتیک جدیدی وارد می‌شوند و کار خودشان را انجام می‌دهند.
جعفری اظهار داشت: در کشورهای غربی شاهد بیداری اسلامی هستیم و امیدورایم طی سال‌های آینده ریشه این حکومت‌های ظالم و فاسد نابود شود.
امام جمعه کرمان با اشاره به پیشرفت‌های کشور ایران اسلامی گفت: با وجود تمام فتنه‌ها انقلاب اسلامی راه بزرگی را طی کرده و پیشرفت‌های علمی و همه‌جانبه‌ای در کشور داشته‌ایم.
وی افزود: ضروری‌ترین مسئله برای جوانان شیعه، بصیرت است که باید با مطالعه کتاب‌های مفید در این راستا تلاش شود.
جعفری گفت: اصحاب رسانه نیز می‌توانند نقش اساسی را در ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق مردم در مطالعه و خرید کتاب داشته باشند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول