اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار خبر داد:

تحقق 60 درصد از سهمیه اشتغال شهرستان فیروزه

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه از تحقق 60 درصدی سهمیه اشتغال شهرستان در هفت ماهه نخست سال 90 خبر داد.

تحقق 60 درصد از سهمیه اشتغال شهرستان فیروزه
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدرضا حاجی‌‌زاده در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خواستار استفاده بهینه مدیران از ظرفیت‌های اقتصادی موجود برای ایجاد اشتغال شد.
وی افزود: دستگاه‌های مسئول صدور مجوز مشاغل خانگی باید با صرف کمترین زمان ممکن و از کوتاه‌ترین مسیر اداری نسبت به صدور پروانه و مجوزهای قانونی اقدام کنند.
فرماندار فیروزه با اشاره به بافت روستایی شهرستان تصریح کرد: این امر لزوم تشکیل کمیته مشاغل خانگی با هدف بررسی مسائل پیرامون این حوزه و توسعه صنایع‌دستی، تولیدات خانگی، محصولات کشاورزی و دامپروری را مضاعف می‌کند.
وی ادامه داد: هر چند عملکرد شهرستان در ایجاد اشتغال مناسب بوده است و بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌های بالقوه و نیروی کار توانمند در فیروزه نیازمند همت مضاعف مدیران است.
حاجی زاده اضافه کرد: برای شکوفایی توانمندی‌های شهرستان و ایجاد مشاغل با ثبات در حوزه شیلات، دامپروری، معادن فیروزه و کشاورزی باید از هرگونه اقدام شتاب‌زده خودداری و بر علمی بودن برنامه‌ریزی‌ها توجه ویژه کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول