اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست تیم ملی مایانا ایران خبر داد:

درخشش تیم ایران در مسابقات جهانی توا

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ملی مایانا ایران گفت: تیم ایران تمرینات مختلفی را برای حضور در مسابقات جهانی توا پشت سر گذاشت و فراتر از مرز آمادگی شرکت کرده است.

درخشش تیم ایران در مسابقات جهانی توا
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، داریوش نظرزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نفرات تیم ملی از فیلترهای بسیاری برای شرکت در این مسابقات گذشته به طوری‌که برترین‌های مسابقات انتخابی، لیگ و قهرمان کشوری در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند.
وی افزود: تیم ایران برای حضور در این رقابت‌ها دو مرحله اردو را که در سطح بسیار بالایی در استان‌های ایلام و کردستان برگزار شد، پشت سر گذاشته است.
نظرزاده بیان کرد: ایران در بخش مایانا با هشت ورزشکار از استان‌های کردستان، ایلام،کرمانشاه، البرز و سمنان در هشت وزن به رقابت می‌پردازد.
وی در مورد سطح کیفی مسابقات تصریح کرد: از آنجایی که رشته مایانا مربوط به کشور ایران است و کشورهای شرکت کننده نخستین دوره مسابقات جهانی را تجربه می‌کنند، از لحاظ فنی در سطح ایران نیستند و با تمام قوانین آشنایی لازم را ندارند، از این رو باید بیشتر آموزش ببینند اما نمی‌توان آنها را نیز دستکم گرفت چرا که بازیکنان بسیار خوبی نیز در بین آن‌ها پیدا می‌شود.
سرپرست تیم مایانا ایران به مراسم افتتاحیه مسابقات اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه از جذابیت بسیاری برخوردار بود به طوری‌که تحسین تیم‌های خارجی را به همراه داشت.
نظرزاده خاطرنشان کرد: شیراز میزبان بسیار خوبی برای این مسابقات بوده و فدراسیون نیز زحمات بسیاری برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها متحمل شده اما توان ایران بالاتر از این است و می‌طلبد تمام مسئولان برای برگزاری مسابقات جهانی حمایت‌های لازم را داشته باشند.
در مسابقات جهانی توا که در شیراز در حال برگزاری است 43 کشور در سه بخش رزم‌های محلی گیلان و مازندران (گیلما) و دو چوب سیستان و خراسان و مایانا (نیمه آزاد) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
این مسابقات تا روز جمعه 20 آبان‌ماه جاری در شیراز ادامه دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول