اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جلسه مجمع عمومی ورزش ناشنوایان رخ داد؛

تغییر رئیس هیئت ناشنوایان مازندران بعد از 22 سال/ قول کمک مدیرکل به ورزش ناشنوایان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه مجمع عمومی هیئت‌ ورزش‌های ناشنوایان از اختصاص کمک بلاعوض و وام ضروری برای احداث باشگاه به ورزشکاران ناشنوا در مازندران خبر داد.

تغییر رئیس هیئت ناشنوایان مازندران بعد از 22 سال/ قول کمک مدیرکل به ورزش ناشنوایان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله پریچهره بعدازظهر امروز درمجمع عمومی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان در ساری گفت: با احداث مجموعه ورزشی برای ناشنوایان می‌توان کمک شایانی به جامعه ورزش ناشنوا استان کرد.
وی با اشاره به اینکه در شهرهای استان باشگاه مختص برای ناشنوایان نداریم، اظهار داشت: با کمک دیگر مسئولان برای رشد و توسعه ورزش‌های ناشنوایان این باشگاه فقط برای ورزشکاران ناشنوا ساخته می‌شود که ورزشکاران ناشنوا زن و مرد تمرین کنند.
پریچهره گفت:  باشگاه داری در استان جواب داده و احداث باشگاه می‌تواند منبع درآمد هم برای هیئت استان و هم برای فرد احداث کننده داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: هیئت ورزش‌های ناشنوایان با توجه به حضور رشته‌های مختلف ورزشی خود یک اداره کل ورزش و جوانان کوچک است که از این لحاظ باید توجه ویژه‌ای به این هیئت شود.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه تصریح کرد: در هفت ماه گذشته سال ملی پوشان مازندرانی مدال‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی کسب کردند که 24 مدال فقط در مدت یک ماه مهر بوده است.
پریچهره گفت: هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان یکی از برتر ورزش و جوانان است که ورزشکاران رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.
در ادامه معاون ورزش و جوانان مازندران با  تقدیر از فیروز کاظمی رئیس سابق هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان گفت: در هفت ماه سال گذشته ملی پوشان مازندرانی موفق به 60 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.
احمد سعادتمند افزود: میانگین مدال کسب شده در هر سه روز نیم و به نوعی هر هفته دو مدال برای ملی پوشان مازندرانی در رقابت‌های برون مرزی است.
معاون ورزش و جوانان مازندران در ادامه تصریح کرد: سال گذشته 136 مدال از 31 رشته ورزشی توسط ملی پوشان مازندرانی در مسابقات مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی به دست آمد که این مدال در نیم فصل سال 90 به عدد 60 رسید.
وی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته مازندران را قطب کشتی کشور می‌شناختند و بیشتر مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در این رشته ورزشی بوده است، ولی در حال حاضر ورزشکاران مازندرانی فقط در کشتی نمی‌شناسند زیرا در حال حاضر در 31 رشته ورزشی صاحب مدال شدند.
 
* تغییر بعد از 22 سال

به گزارش فارس؛ در مجمع عمومی هیئت ورزش‌های ناشنوایان مازندران سید سعید آرام تنها کاندیدا این مجمع از 19 رای ماخوذه با کسب 19 رای به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان مازندران منصوب شد.
فیروز کاظمی از سال 1368 تا سال 90 به مدت 22 سال ریاست هیئت ورزش‌های ناشنوایان مازندران را برعهده داشت.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول