اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

احمدی نژاد:

ایران آباد تابوی نظام سرمایه‎داری را شکست

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: ایران با حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه ثابت کرد که نظام سرمایه‌داری در دنیای امروز جایی ندارد.

ایران آباد تابوی نظام سرمایه‎داری را شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود احمدی نژاد صبح امروز در جمع مردم ولایت‌مدار شهرستان فارسان با تشکر از حضور پرشور مردم در ورزشگاه تختی با وجود هوای بسیار سرد پاییزی این شهر، اظهار داشت: مردم شهرستان فارسان مردمی با پیشینه تاریخی کهن و فرهنگ غنی در مسیر عظمت، استقلال و آزادی این کشور حرکت کرده‌اند.
وی سرمایه‌داری و ساده‌‌زیستی را دو نوع نگاه جامعه امروز به زندگی برشمرد و گفت: در نظام سرمایه‌داری هر کس دارایی، و امکانات بیشتری از جمله منزل مسکونی، حساب بانکی و خودرو شخصی مدل بالاتری داشته باشد از شأن اجتماعی بالاتری برخوردار خواهد شد.
احمدی نژاد ادامه داد: در نظام سرمایه‌داری غرب همدلی و هم‌نوعی گنجینه کمیابی است که نایافتی است، بطوریکه در این نظام غم و شادی یک مولفه فردی است.
رئیس جمهور توجه به سعادت و کرامت انسانی را مکتب والای اسلام در راستای سعادتمندی مردم جهان اعلام کرد و گفت: بر اساس اصول این مکتب سعادت هر انسانی در تلاش برای خدمت و ایثار برای دیگران ارزیابی می‎شود.
وی پیامبر اکرم(ص) را پرچمدار این مکتب معرفی کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) سعادت خود را در سعادت دیگران می‌دانستند و هر اقدام ایشان در مسیر ارتقای سعادتمندی دیگران بود.
احمدی نژاد ادامه داد: آنچه از انسان به یاد نیک باقی می‌ماند تلاش و کوششی است که صرف سعادت و خوشبختی جامعه می‌کند.
وی با اشاره به نظام سرمایه‌داری، گفت: در این نظام ،دولتی اگر بتواند دیگر دولت‌ها را فریب دهد،  افکار و قوانین حاکمه بر کشور خود را بر آنها تحمیل کند، ثروت ملت‌ها را غارت کند، سلاح اتم بسازد نزد آنها عزیزتر و شأن اجتماعی بالاتری خواهد داشت.
رئیس جمهور مرسل شدن پیامبر را برای دعوت بشر به سعادت الهی و پیروی از ارزش‌های معنوی و الهی دانست و گفت: برهمین اساس خدا را شاکریم که ملت ایران از پیروان صدیق این مکتب و پیامبر عظیم الشأن است.
وی ادامه داد: یک ملت همبسته و به خدا پیوسته و همدل و صمیمی در مسیر تحقق آرمان‌های الهی در حرکت است که این همان راز ماندگاری ایران بزرگ است.
احمدی نژاد با تأکید بر اینکه ظلم ناپایدار است، گفت: تاریخ مملو از جنگ‌ها، ظلم‌ها و خواسته‌های نامشروع انسان‌ها و حکمرانانی است که برای رفاه و آسایش خود نابودی جامعه بشریت را برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی ادامه داد: این در حالیست که در جامعه‌ای که افراد آن برای رفاه، امنیت و آرامش هم‌نوعان خود تلاش و کوشش را سرلوحه خود قرار داده‌اند، آبادانی، امنیت و آسایش را  و شاهد خواهیم بود.
احمدی نژاد دستیابی با اهداف توسعه‌ای و رسیدن به قلل پیشرفت و توسعه را رسالت اصلی جامعه امروز برشمرد و گفت: برهمین اساس لازم است تا تمام مسئولان کشور در این مسیر جاری و ساری باشند.
رئیس جمهور ایران آباد و توسعه یافته را نهایت آرامش ملت ایران دانست و گفت: این مأموریت همگانی است که باید برای تحقق آن تلاش مضاعف داشته باشیم.
وی تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام دولت برشمرد و گفت: با تحقق این هدف تمام جامعه از جمله جوانان نفع بسیار خواهند برد.
احمدی نژاد تأکید کرد: برهمین اساس دولت با تمام قوا بسیج شده تا در راستای تحقق این هدف تلاش کند، در این مسیر خواهان تلاش تمامی اقشار از جمله سرمایه‎‌داران، کارگران و کارفرمایان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در نشست امروز شورای عالی اشتغال چهارمحال و بختیاری دولت تصمیمات لازم را از جمله برنامه‌ریزی‎های بانکی، صدور مجوزهای لازم، پشتیبانی،  حمایت، راهمنایی و مشاوره  در این راستا اتخاذ خواهد کرد.
احمدی نژاد ادامه داد: در این مسیر نیز حرکت، کار، تلاش و کوشش نیز رسالت مردم در راستای تحقق تعهدات اشتغال کشور است.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول