اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اردل:

جنبش وال‎استریت نقطه پایان نظام سرمایه‎داری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: جنبش وال استریت که متشکل از مردم اروپا و آمریکاست، نشانه سقوط نظام سرمایه‌داری در جهان است.

جنبش وال‎استریت نقطه پایان نظام سرمایه‎داری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی عصر امروز در جمع کارکنان کادر و وظیفه این ناحیه، اظهار داشت: غدیر و ولایت به عنوان یادگار نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) تا ابد باقی و رستگاری بشریت در گرو اعتقاد به این مسئله مهم تاریخ اسلام  است.
وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) پیرامون عید سعید غدیر، افزود: عید غدیر عید مظلومان جهان و ولایت فقیه به عنوان استمرار غدیر، مدافع حقوق مظلومان در عالم است.
جمشیدی با بیان حدیثی از حضرت فاطمه(س) ادامه داد: خداوند پس از غدیر خم برای کسی حجّت و عذری باقی نگذاشت.
فرمانده سپاه ناحیه اردل اضافه کرد: بدون تردید موضوع غدیرخم مهم‌ترین نقطه عطف در تاریخ رسالت پیامبر اکرم(ص) و برگ زرین فرهنگ و تاریخ اسلام است.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: خداوند در سوره احزاب می‌فرمایند مومنین کسانی هستند که در عهد و پیمانی که با خدا بسته‌اند صداقت عملی دارند.
جمشیدی ادامه داد: یعنی با خدا پیمان بسته و بر سر پیمان خود هستند و عده‌ای از این عزیزان قضای الهی نصیبشان شد و به درجه شهادت رسیدند و گروه دیگری هستند که منتظر رفتن در این مسیر هستند.
وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه زمام امور جامعه اسلامی زیبنده نمایندگان مومن، متخصص و بصیر است، گفت: مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی با آرمان‌های مشترک در صحنه انقلاب حاضر هستند و با شور و شعور انقلابی خود همواره توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را نقش بر آب کرده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه اردل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز ادامه داد: آینده کشور اسلامی به دست پرتوان و سرنوشت ساز دانش‌آموزان صالح، مومن و متعهد است.
وی افزود: توسعه میهن با علم، تعهد، تخصص و تقوا محقق می‌شود و دانش‌آموزان حلقه‌های صالحین بهترین گزینه برای این امر مهم به شمار می‌روند.
وی نظام مبتنی بر اسلام و ارزش‌های انسانی را چاره‌ساز مشکلات جهانی عنوان کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی الگوی بسیار مناسبی برای اداره جامعه بشری در دنیای امروز است، چرا که برآورده کننده نیازهای فردی و اجتماعی در دنیا و آخرت است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول