اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه آبپخش:

صدای شکستن استخوان‌های نظام سرمایه‌داری به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: صدای شکستن استخوان‌های نظام‌های سرمایه‌داری به گوش می‌رسد.

صدای شکستن استخوان‌های نظام سرمایه‌داری به گوش می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی صبح امروز در آیین نماز عید قربان با توصیه خود و حاضرین به تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوی الهی یعنی انجام واجبات و دوری از منکرات و محرمات که خداوند متعال به خاطر مفاسدش ما را از انجام آن نهی فرموده است.
وی افزود: یکی از آثار تقوی در وجود انسان گذر از خواسته‌های نفسانی، قربانی کردن نفس و اطاعت محض از دستورات و فرامین حضرت حق است.
رضایی با بیان اینکه سربلندی دنیا و آخرت در گرو عمل به دستورات خداوند است، بیان کرد: حضرت ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) برای عمل به دستورات خداوند متعال از حب دنیا و همه علایق دنیوی دل بریدند و در مسیر اجرای دستور حضرت حق گام برداشتند.
این مسئول بیان کرد: انسان با عبور از علایق دنیوی و عمل به فرامین حضرت حق به عشق حقیقی که همان عشق به خداوند متعال است می‌رسد.
امام جمعه آبپخش تصریح کرد: اگر زندگی را با دستورات و فرامین حضرت حق اداره کنیم زندگی شیرینی خواهیم داشت و خداوند متعال برای تمام ابعاد زندگی انسان برنامه‌ریزی کرده و انسان با حرکت در مسیر این دستورات و برنامه‌ها می‌تواند به سربلندی و عظمت در دنیا و آخرت دست یابد.
رضایی عنوان کرد: همه ما باید مطیع محض دستورات و فرامین الهی باشیم، همانگونه که ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) در این راستا گام برداشتند.
وی با تبریک به مناسبت دهه ولایت افزود: یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسائل در هر جامعه‌ای بحث ولایت، سرپرستی و حاکمیت جوامع و انسان‌هاست و این امر همواره مورد توجه بوده است.
وی یادآور شد: سعادت و شقاوت یک جامعه بستگی به حاکمیت آن جامعه دارد و اگر حاکمیت الهی که تمامی ائمه اطهار (ع) برای آن تلاش کردند در جامعه حکمفرما باشد آن جامعه به سعادت خواهد رسید و در غیر این صورت دچار شقاوت و بدبختی خواهد شد.
امام جمعه آبپخش با اشاره به خیزش‌های اسلامی در جامعه اظهار کرد: مردم جهان امروز به این حقیقت رسیده‌اند که نظام‌های غیر الهی نمی‌تواند نیازهای فردی و اجتماعی آنها را برطرف کند و این نظام‌ها روز به روز بیشتر در منجلاب فساد فرو رفته و حقوق ایشان را ضایع می‌سازند، از این رو به قیام علیه نظام‌های سرمایه‌داری و غیرالهی پرداخته‌اند.
رضایی بیان کرد: در کشورهای غربی و مستبد و نظام‌های سرمایه‌داری مردم به این حقیقت رسیده‌اند که تمامی ثروت در اختیار یک‌درصد از افراد جامعه است و بقیه در فقر و تنگدستی به سر می‌برند و امروز با خیزش‌های مردمی و خیزش‌های اسلامی صدای شکستن استخوان نظام‌های سرمایه‌داری به گوش می‌رسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول