اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار دشتستان خبر داد:

بیمه کشاورزان نخیلات و صنایع بسته‌بندی خرما

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: کشاورزان نخیلات و صنایع بسته‌بندی خرما بیمه می‌شوند.

بیمه کشاورزان نخیلات و صنایع بسته‌بندی خرما
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در نشست با مدیران ارشد تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از بیمه‌شدگان یک وظیفه مهم است که سازمان‌های بیمه‌گر نظیر تامین اجتماعی و خدمات درمانی باید رعایت کنند.
وی افزود: بدون تردید ارائه خدمات بهتر موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم می‌کند و مسئولان باید نسبت به تامین مطالبات مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.
فرماندار دشتستان ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت تامین اجتماعی در این شهرستان خواستار بیمه شدن کارگران و کشاورزان بخش نخیلات و صنایع بسته‌بندی خرما شد و گفت: در شهرستان دشتستان به دلیل وضعیت خاص منطقه‌ای، محصول خرما مهم‌ترین تولید کشاورزان است و این قشر نیاز به حمایت بیمه تامین اجتماعی دارند که این امر به زودی محقق می‌شود.
خسروی خواستار افزایش جذب کارگران ساختمانی در شهرستان دشتستان شد و با تاکید بر لزوم بیمه کارگران ساختمانی اذعان داشت: تامین اجتماعی نسبت به بیمه کارگران ساختمانی برنامه‌ریزی خوبی داشته که شایسته تقدیر است.
وی اضافه کرد: بر اساس بیمه کارگران، در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی 50 درصد حق بیمه تعلقه مورد تخفیف قرار می‌گیرد و در حال حاضر 50 درصد از حق بیمه واحدهای ساختمانی آن مطالبه می‌شود که امری ارزشمند است.
فرماندار دشتستان گفت: باید به مردم و مشکلات مردم توجه بیشتری شود و به ویژه بازنشستگان بعد از 30 سال خدمت به مردم باید مورد عنایت ویژه مسئولان قرار گیرند و مدیران تامین اجتماعی نباید این عزیزان را معطل کنند.
خسروی تصریح کرد: بازنشستگان تمام جوانی خود را برای رفاه و آسایش مردم خرج کرده‌اند و امروز نیازمند آرامش هستند که از مسئولان تامین اجتماعی می‌خواهیم همانند گذشته در امر خدمات‌رسانی به این عزیزان تلاش کنند.
وی اظهار داشت: تامین اجتماعی خدمات مطلوبی نیز به مستمری‌بگیران ارائه کرده و این قشر رضایت دارند.
در این نشست همچنین رئیس تامین اجتماعی دشتستان نیز به بیان آمار عملکرد این اداره در نیمه نخست امسال پرداخت و خدمات این اداره را تشریح کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول