اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدرس فیفا خبر داد:

آغاز نخستین دوره لیگ فوتسال دانش‌آموزی کشور

خبرگزاری فارس: مدرس فوتسال فدراسیون بین‌المللی فوتبال از برگزاری نخستین دوره لیگ فوتسال دانش‌آموزی کشور خبر داد.

آغاز نخستین دوره لیگ فوتسال دانش‌آموزی کشور
حسین شمس امروز در حاشیه دوره توجیهی مربیگری فوتسال در کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان راه‌اندازی نخستین دوره لیگ فوتسال دانش‌آموزی کشور را به همت آموزش و پرورش و در راستای بسط و گسترش این رشته ورزشی ذکر کرد.
وی حضور نداشتن شش استان کشور را در لیگ فوتسال دانش‌آموزی کشور مایه تأسف دانست و گفت: استان اصفهان یکی از این شش استانی است که که در این رقابت‌ها شرکت نکرده ‌است.
مدرس فوتسال فدراسیون بین‌المللی فوتبال خاطرنشان کرد: حضور نداشتن دانش‌آموزان استان اصفهان در نخستین دوره لیگ فوتسال کشور موجب می‌شود تا فوتسال دانش‌آموزان این استان در رقابت با بقیه استان‌ها جامانده و برای رسیدن به آنها در سال‌های بعد باید تلاش مضاعفی داشته باشد.
شمس با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی در 32 استان کشور و حضور با اشتیاق خود در این کلاس‌ها گفت: برای برگزاری این کلاس‌ها در استان‌ها و شهرهای مرزی و دورترین شهرهای کشور حتی در کلاس‌های آموزشی فوتسال استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و شهر زابل نیز که دعوت شده‌ام، شرکت داشته‌ام. 
به گفته وی کلاس‌های آموزشی موجب توسعه روزافزون فوتسال کشور در همه استان‌ها و شهرهای کشور می‌شود.
وی دومین دوره کلاس توجیهی مربیگری فوتسال در شهرستان کاشان را غیرقابل تصور خواند و یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره کلاس توجیهی از درک و شعور بالایی در زمینه فوتسال برخوردارند و یا شور اشتیاق فراوانی از این دوره کلاس توجیهی استقبال کرده‌اند.
دومین دوره کلاس توجیهی مربیگری فوتسال در شهرستان کاشان با حضور حسین شمس، مدرس فوتسال فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا توسط کمیته آموزش هیئت فوتبال و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اداره تربیت بدنی و کمیته فوتسال این شهرستان به مدت دو روز در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول