اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری 5 بر 2 مقابل لبنیات ارژن فارس؛

صبای قم به یک قدمی صدر لیگ برتر فوتسال رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از دور رفت فوتسال باشگاه‌های کشور با عبور از سد تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس هشتمین بار در لیگ برتر فوتسال پیروز شد.

صبای قم به یک قدمی صدر لیگ برتر فوتسال رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نهمین هفته از دور رفت مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور یکشنبه شب با برگزاری چندین مسابقه در گروه‌های مختلف برگزار شد و طی آن در دیداری حساس در قم، تیم فوتسال صبای قم مقابل تیم لبنیات ارژن فارس صاحب برتری شد.
جدال تیم‌های فوتسال صبای قم و لبنیات ارژن فارس مصاف تیم‌های سوم و هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌های هفته نهم از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم برگزار شد که در پایان سه امتیاز مسابقه همراه با نتیجه‌ای پر گل به تیم فوتسال صبای قم رسید.
تیم‌های فوتسال صبای قم و لبنیات ارژن فارس در دیدار حساس خود از هفته نهم لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت صبای قم توانست با نتیجه پر گل پنج بر دو میهمان خود را شکست داده و هشتمین بار در این فصل پیروز شود.
برتری پر گل پنج بر دو به سود تیم فوتسال صبای قم مقابل تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس در هفته نهم در حالی رقم خورد که در نیمه نخست این دیدار تیم صبای قم کاملا سوار بر توپ و جریان بازی بود و توانست هم در این نیمه و هم در نیمه دوم تیم پیروز میدان باشد.
شاگردان سید‌مهدی غیاثی این دیدار را با انگیزه فراوانی آغاز کردند و در نیمه نخست به برتری دو بر صفر دست یافتند تا آمادگی خود را برای کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه نشان دهند، اما حریف نیز توانست دو گل را جبران کند.
صبایی‌ها که پیش از این مسابقه در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار داشتند، در نیمه دوم سه گل دیگر را به ثمر رساندند تا نشان دهند که برای رسیدن به مکان‌های بالاتر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگیزه دارند و بدین ترتیب پنج بر دو پیروز شدند.
برتری در این دیدار سبب شد تا بازیکنان تیم صبای قم دست از تلاش برای کسب پیروزی بردارند و از هم اکنون خود را برای دیدار حساس روز جمعه این هفته برابر صدرنشین لیگ برتر فوتسال یعنی تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان آماده کنند.
بدین ترتیب تیم فوتسال صبای قم به پنجمین پیروزی متوالی خانگی خود در لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دست یافت و با کسب 24 امتیاز به مکان دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها رفت تا یکی از بخت‌های کسب عنوان قهرمانی باشد.
این در حالی است که تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در حال حاضر با 25 امتیاز در صدر قرار دارد و صبا با 24 امتیاز دوم است، تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان نیز با یک امتیاز کمتر یعنی 23 امتیاز تیم سوم جدول است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول