اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال صبای قم:

صبا توانش را در لیگ فوتسال به رخ می‌کشد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال صبای قم گفت: صبا در بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال برابر شهرداری ساوه با قدرت به میدان می‌رود تا نشان دهد در لیگ امسال تیم توانمندی است.

صبا توانش را در لیگ فوتسال به رخ می‌کشد
مهدی جعفری یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: بازی‌های تیم صبای قم در هفته‌های اول تا سوم رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که بازیکنان تمرینات پیش از فصل خوبی را سپری کرده‌اند و در مجموع عملکرد خوبی داشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه از نخستین حریفمان یعنی پرسپولیس تهران به خوبی توانستیم امتیاز بگیریم، اظهار داشت: اما در بازی دوم برابر تیم مدعی و پرمهره فیروز صفه اصفهان با وجود بازی خوب خود تنها به اشتباه داور مسابقه باختیم.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: تمام تیم‌های حاضر در سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور تیم‌هایی مدعی و قابل احترام هستند، بنابراین برابر هر حریفی با قدرت و تمام توان به میدان می‌رویم و بعد از پرسپولیس و میثاق تهران به دنبال پیروزی بر شهرداری ساوه هستیم.
وی افزود: تیم فوتسال صبای قم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شرایطی قرار دارد که تیم‌های مقابل باید به عنوان یک مدعی به صبا نگاه کنند، زیرا قطعا صبا یکی از مدعیان مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر است.
جعفری یگانه اضافه کرد: رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در حالی به انجام می‌رسد که اکنون آماده بازی هفته چهارم هستیم و برابر شهرداری ساوه تلاش می کنیم با ارائه بازی بسیار خوب و مقتدرانه بتوانیم به سه امتیاز دست یابیم.
وی افزود: دیدارهای خانگی این فصل صبای قم برای کادر فنی و مجموعه تیم اهمیت بسیاری دارد، زیرا قصد داریم در بازی‌هایی که در خانه به انجام می‌رسد مقابل تیم‌های مهمان با قدرت به میدان رفته و به امتیازات کامل بازی‌های خانگی دست یابیم، ضمن اینکه مقابل فیروز صفه در اصفهان نیز همین تفکر را داشتیم که حریف با خوش اقبالی از ما امتیاز گرفت.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم اظهار داشت: امسال قصدر داریم در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جزو سه تیم بالای جدول رده‌بندی باشیم و به همین خاطر تمام بازی‌هایی که در لیگ امسال برگزار می‌شود، برای ما اهمیت دارد.
وی همچنین به وضعیت تیم فوتسال صبای قم اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر این تیم با توجه به اردوهای تمرینی منظمی که پشت سر گذاشته است، در برای هفته چهارم نیز تمرینات خوبی برگزار کرده است تا از هر نظر آمادگی کامل را برای دیدار با شهرداری ساوه به دست بیاورد.
جعفری یگانه افزود: بعد از انجام بازی هفته سوم با میثاق تهران در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، چهارمین بازی ما در حالی به انجام می‌رسد که تیم فوتسال صبای قم با روحی‌های مناسب با تمام قدرت برای کسب سه امتیاز برابر شهرداری ساوه صف آرایی می‌کند.
جدال صبا و شهرداری ساوه از ساعت 17 امروز در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول