اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت هفته ولایت و امامت؛

جشن بین‌المللی ولایت در مصلای آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن بزرگ بین‌المللی ولایت با استقبال پرشکوه مردم آبادان و با حضور مداحان و سخنران مشهور شیعه در مصلای نماز جمعه آبادان برگزار شد.

جشن بین‌المللی ولایت در مصلای آبادان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عصر امروز در مصلای ثامن‌الائمه شهرستان آبادان مراسمی به مناسبت دهه ولایت و امامت در روزهای بین دو عید بزرگ قربان و غدیرخم، با حضور دو مداح عراقی ملاباسم و ملا جلیل کربلایی و همچنین خطیب مشهور شیعه سید محمد باقر فالی برگزار شد.
در این مراسم که طبق برنامه‌ریزی‌های دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در تعدادی از شهرهای استان در حال برگزاری است، امام جمعه آبادان و جمعی از مسئولان شهری حضور داشتند.
در جشن بین‌المللی ولایت ملاباسم و ملا جلیل کربلایی برای مردم حاضر در جشن به مداحی پرداختند و مردم با همراهی کردن آنها شور و نشاطی دوچندان به مراسم بخشیدند.
سید محمدباقر فالی نیز در سخنرانی خود از اهمیت و لزوم پیروی از امامان معصوم(ع) در زندگی شیعیان گفت و تأکید کرد که برای مقابله با توطئه‌های صهیونیسم و پیروان آن در جهان بهترین کار توسل به ائمه اطهار است.
در این مراسم همچنین مسئولان برگزاری جشن با بسته‌هایی از مردم پذیرایی کردند.
این جشن با هدف گرامیداشت اعیاد قربان و غدیرخم و تکریم مقام امامت و ولایت در شهرستان آبادان و تعدادی از شهرهای استان که دارای اهالی عرب زبان هستند برگزار شد.
ادارات و دستگاه‌های مختلف شهری در این هفته برنامه‌های متعددی دارند که تا شب عید غدیرخم در نقاط متفاوت شهر برگزار خواهند شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول