اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در میان استقبال بروجنی‌ها؛

احمدی‌نژاد وارد بام ایران شد

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش دکتر احمدی نژاد، وارد بروجن شد و هم اکنون مورد استقبال گسترده مردم این شهر قرار گرفته است.

احمدی‌نژاد وارد بام ایران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش با ورود به شهر بروجن با استقبال امام جمعه، فرماندار بروجن، مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان مواجه شد.
در این مراسم مردم بروجن که از ساعت‌ها قبل منتظر ورود رئیس جمهور کشورمان بوده‌اند، در مسیرهای مختلف استقبال با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و تصاویری از مقام معظم رهبری و دکتر احمدی نژاد، در انتظار حضور وی هستند.
استقبال کنندگان از رئیس جمهور با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و دکتر احمدی نژاد و شعارهای «زنده باد ایران » و «زنده باد احمدی نژاد» از رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کردند.
در نخستین روز از سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، رئیس جمهور در جمع مردم شهرکرد، لردگان و بروجن حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.
رئیس جمهوری اسلامی ایران در چهارمین دور سفر خود به چهارمحال و بختیاری قرار است در روز دوم سفر خود به این شهرستان فردا پنج‌شنبه 19 آبان ماه در جمع مردم کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ حضور یابد و برای مردم این شهرستان سخنرانی کند.
دکتر احمدی نژاد نیز با حضور در اجتماع استقبال کنندگان و تکان دادن دست و نشان دادن علامت پیروزی به ابراز احساسات آنان پاسخ گفت.
بروجن در بخش مرکزی شهرستان بروجن واقع است، این شهر در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ کیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه استان قرار گرفته‌است، جمعیت این شهر بر اساس آمار سال ۱۳۸۵ برابر با ۴۹ هزار و 99 نفر  است.
بروجن مرتفع‎ترین شهر ایران است که به نام بام ایران شهره یافته است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول