اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

رئیس جمهور با روحانیون چهارمحال و بختیاری دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: احمدی نژاد در چهارمین دور سفر خود به این استان، با روحانیون استان دیدار می‌کند.

رئیس جمهور با روحانیون چهارمحال و بختیاری دیدار می‌کند
علی‌رضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: رئیس محترم جمهور، ساعت 21 چهارشنبه هفته جاری با 373 روحانی چهارمحال و بختیاری در محل استانداری دیدار می‌کند.
وی افزود: رئیس جمهور و هیئت دولت در دور چهارم سفر به چهارمحال و بختیاری دو روز در این استان حضور دارند. دیدار با نخبگان، ایثارگران، خانواده شهدا و روحانیون از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه به شمار می‌رود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طبق اعلام مسئولان استانی و نمایندگان اعزامی دولت، بررسی مصوبات سه سفر قبلی از برنامه‌های رئیس جمهور و هیئت دولت در این دور از سفرها به چهارمحال و بختیاری است.
وی خاطرنشان کرد: مقدمات سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان از نیمه دوم شهریور انجام شده و چهارمحال و بختیاری آمادگی کامل برای سفر ریاست جمهوری را دارد.
اکبرپور رویکرد اصلی دولت در سفر چهارم را اشتغال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه تا پایان سال 90 باید استان نزدیک به 13 هزار فرصت شغلی ایجاد کند بحث اشتغال بسیار مهم بوده و شورا و کارگروه عالی اشتغال در استان تشکیل می‌شود و تصمیماتی در مورد اشتغال استان گرفته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بحث مساعدت مالی در نامه‌ها امسال مد نظر نیست، افزود: در این دوره سفر ریاست جمهوری فقط بررسی مشکلات مردم است.
اکبرپور خاطرنشان کرد: برهمین اساس شهروندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های 27 گانه مردمی مشکلات، درخواست‌ها و شکایات خود را مطرح کرده و با دریافت کد رهگیری از طریق تلفن 111 پیگیر درخواست‌ها و شکایات خود باشند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شماره تلفن رایگان 111 سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) نیز جایگزین روش سنتی جمع‌آوری نامه‌ها شده و شهروندان علاوه بر پرهیز از پرداخت هرگونه وجهی در قبال وعده رسیدگی ویژه و نوشتن نامه باید مراقب افراد سودجو بوده تا جلوی سوءاستفاده احتمالی اینگونه افراد گرفته شود.  
وی افزود: راهنمای ستادهای ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری مستقر در ادارات استان که با حضور معاونین تام‌الاختیار وزرا، نمایندگان دستگاه‌های مستقل و نمایندگان ریاست جمهوری تشکیل می‌شود مشخص شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول