اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

2 هزار نامه از فردوسی‌ها به رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: نماینده مرکز ارتباطات مردمی چهارمین سفر رئیس جمهوری در شهرستان فردوس گفت: تعداد نامه‌های جمع‌آوری شده مردم به رئیس جمهوری در فردوس به بیش از 2 هزار نامه رسید.

2 هزار نامه از فردوسی‌ها به رئیس جمهور
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمد جواد رامشک صبح امروز در نشست ستاد ارتباطات مردمی شهرستان فردوس اظهار داشت: نامه‌های مردمی توسط 13 نماینده دستگاه اجرایی و هفت نماینده وزارتخانه‌های مختلف در این مرکز رسیدگی، ثبت و ارجاع می‌شود.ارسال نامه‌ها همچنان ادامه دارد و علاوه بر آن نامه‌های مردم در استادیوم شهید درخشان فردوس، محل سخنرانی رئیس جمهوری، نیز جمع‌آوری می‌شود.
 محمود احمدی‌نژاد دقایقی دیگر در استادیوم شهید درخشان برای مردم سخنرانی می‌کند.
صحن فرمانداری فردوس دیروز مملو از جمعیت ارسال‌کنندگان نامه به رئیس جمهوری بود.انبوهی از شهروندان فردوس برای نوشتن نامه به رئیس‌جمهوری برای دریافت فرم‌های ویژه به فرمانداری مراجعه کرده بودند.نماینده تام‌الاختیار هیئت دولت نیز از چند روستای بخش مرکزی شهرستان فردوس بازدید کرد. نماینده دولت با حضور در روستاهای بیدسکان، گستج، باداموک و باغستان علیا ضمن دیدار با مردم این روستاها به مشکلات و کمبودهای روستاها رسیدگی کرد.
در این دیدارها روستائیان مشکلات خود از جمله کمبود آب آشامیدنی، راه آسفالته و بازسازی ابنیه تاریخی روستاها را مطرح کردند و تام‌الاختیار هیئت دولت دستور لازم و قول پیگیری صادر کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول