اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در رقابت 12 تیم؛

راهنمایی شاهد قهرمان مسابقات پینگ‌پنگ بیرجند شد

خبرگزاری فارس: در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ مدارس راهنمایی شهرستان بیرجند تیم راهنمایی شاهد قهرمان شد.

راهنمایی شاهد قهرمان مسابقات پینگ‌پنگ بیرجند شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسابقات قهرمانی پینگ پنگ مدارس راهنمایی شهرستان بیرجند عصر امروز پس از رقابت 12 تیم در قالب دو گروه شش تیمی به صورت دوره‌ای پایان یافت.
در پایان این مسابقات تیم‌های راهنمایی شاهد، راهنمایی امام حسین(ع) و راهنمایی شهید بهشتی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ پیشکسوتان شهرستان بیرجند نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن شهید سرحدی به صورت دوره‌ای برگزار شد.
در پایان این مسابقات و در رده‌های سنی 40 تا 49 سال علیرضا چمنی و حسین رفیعی، 50 تا 59 سال علی ایوبی و محمدرضا عباسپور و 60 سال به بالا محمد ساجد و محمدحسن خطیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند.
هفته چهارم مسابقات فوتبال امیدهای استان که به میزبانی شهرستان سربیشه انجام می‌شود نیز صبح امروز با سه دیدار به کار خود پایان داد.
در نخستین دیدار شهرداری قاین در برابر پاسارگاد چهار بر صفر تن به شکست داد، در دیدار دوم تیم‌های سرخ پوشان و صبا به تساوی بدون گل رسیدند و در بازی سوم  تیم هیئت فوتبال سربیشه با نتیجه یک بر صفر از عقاب فردوس شکست خورد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول