اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 30 پینگ‌پنگ باز؛

برترین‌های پینگ‌پنگ جایزه بزرگ قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی جایزه بزرگ استان قم نفرات برتر خود را در پایان رقابت مدعیان شرکت کننده شناخت.‌

برترین‌های پینگ‌پنگ جایزه بزرگ قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای پینگ‌‌پنگ قهرمانی استان قم با عنوان جایزه بزرگ با حضور برترین‌های این رشته در شهر قم برگزار شد و طی آن پینگ‌‌‌پنگ ‌بازان شرکت کننده به صورت آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
پیکارهای پینگ‌پنگ جایزه بزرگ موجب شده بود برترین‌های پینگ‌پنگ قم در این مسابقات حضور یابند، ضمن اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط مسئولان برگزاری مسابقات، شرکت کنندگان برای کسب مقام‌های برتر رقابت کردند.
برگزار کننده این مسابقات باشگاه تنیس مجموعه ورزشی خورشید قم بود از تمام پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان و رده سنی بزرگسالان استان برای شرکت در مسابقات پینگ‌پنگ جایزه بزرگ دعوت به عمل آورده بود و محدودیتی برای حضور پینگ‌پنگ بازان رده‌های سنی جوانان و امید در مسابقات رده سنی بزرگسالان وجود نداشت.
به این ترتیب رقابت‌‌های پینگ‌پنگ جایزه بزرگ با شرکت بیش از 30 نفر از پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی آزاد (جوانان، امید و بزرگسالان) برگزار شد و نفرات برتر شب گذشته معرفی شده و در حضور مسئولان برگزاری مسابقات تجلیل شدند.
رقابت‌های پینگ‌پنگ جایزه بزرگ قهرمانی استان قم در سالن اختصاصی پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی خورشید منطقه بنیاد قم با شرکت مدعیان برگزار شد و تماشاگران زیادی نیز از رقابت‌های برگزار شده دیدن کردند تا نفرات برتر مشخص شوند.
در پایان رقابت‌های پینگ‌پنگ جایزه بزرگ استان قم، این محمد معمار دوست بود که با غلبه بر تمام رقبای خود در مراحل مختلف در جایگاه نخست قرار گرفت و موفق به کسب مقام قهرمانی پیکارهای این دوره قهرمانی قم شد.
برترین‌های این دوره از پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی جایزه بزرگ استان قم در حالی معرفی شدند که عنوان نایب قهرمانی را رضا اخوان از آن خود کرد و پس از این دو پینگ‌پنگ باز مدعی، رضا رئوف‌نژاد نیز موفق به کسب مقام سوم جایزه بزرگ قم شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول