اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌های تیمی؛

مازندران قهرمان پینگ پنگ نونهالان کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم پینگ پنگ نونهالان استان مازندران با کسب برتری برابر تمام رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی بخش تیمی رقابت‌های رده سنی نونهالان کشور شد.

مازندران قهرمان پینگ پنگ نونهالان کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی رقابت‌های رده سنی نونهالان پینگ پنگ قهرمانی کشور از دوشنبه 16 آبان‌ماه با شرکت پینگ پنگ بازان 27 استان به میزبانی هیئت پینگ پنگ استان قم در حال برگزاری است، امروز تیم‌های برتر بخش تیمی مشخص شدند.
بعد از برگزاری مراحل مختلف در بخش تیمی این دوره از پیکارها، رقابت‌های تیمی پینگ پنگ قهرمانی رده سنی نونهالان کشور با برتری مازندران به پایان رسید و عنوان نایب قهرمانی به تیم پینگ پنگ نونهالان استان فارس رسید.
مازندران و فارس در حالی موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی پیکارهای پینگ پنگ رده سنی نونهالان قهرمانی کشور شدند که بعد از این دو تیم، پینگ پنگ بازان خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.
این در حالی است که در راه رسیدن به دیدار فینال رقابت‌های تیمی پینگ پنگ قهرمانی نونهالان کشور، در مرحله نیمه نهایی تیم پینگ پنگ فارس در مصاف با خراسان جنوبی به برتری سه بر یک دست یافت و در دیگر مسابقه تیم پینگ پنگ نونهالان مازندران با غلبه سه بر دو مقابل آذربایجان شرقی حریف فارس در دیدار نهایی این دوره شد.
در مسابقه نهایی برای تعیین تیم قهرمان بخش تیمی پیکارهای پینگ پنگ رده سنی نونهالان قهرمانی کشور نیز که در سالن ورزشی مریم منطقه آذر قم برگزار شد، دو تیم مازندران و فارس مسابقه جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند که در نهایت مازندران سه بر دو حریف خود را شکست داد و قهرمان این دوره از رقابت‌های تیمی کشور شد.
این در حالی است که در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت‌های تیم فارس موفق به شکست سه بر صفر تیم تهران شد، خراسان جنوبی با همین نتیجه از سد کردستان گذشت و آذربایجان شرقی مقابل توابع تهران تن به باخت سه بر صفر داد، ضمن اینکه مازندران نیز سه بر صفر از سد آذربایجان غربی گذشت.
در تلاش برای کسب مقام‌های پنجم و ششم نیز تهران با حساب سه بر یک از سد توابع تهران گذشت، در جدال برای کسب مقام هفتم و هشتم، آذربایجان غربی با حساب سه بر یک مقابل کردستان صاحب برتری شد و در جایگاه هفتم ایستاد.
اما تیم پینگ پنگ رده سنی نونهالان استان قم میزبان رقابت‌های این دوره در تلاش باری کسب مقام نهم این دوره از پیکارهای و برای اینکه در جمع 10 تیم برتر قرار بگیرد، مقابل تیم پینگ پنگ نونهالان مرکزی سه بر دو پیروز شد.
همچنین در تقابل برای کسب رتبه‌های یازدهم و دوازدهم، اصفهان سه بر صفر از سد قزوین گذشت، البرز با برتری سه بر یک مقابل اردبیل سیزدهم شد، خوزستان با غلبه سه بر صفر مقابل همدان پانزدهم شد و گلستان با شکست سه بر دو خراسان رضوی در جایگاه هفدهم قرار گرفت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول