اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران:

برادران عالمیان قهرمان و نایب قهرمان پینگ‌پنگ لیگ برتر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران از قهرمانی و نایب قهرمانی برادران عالمیان در مسابقات پینگ‌پنگ لیگ برتر بزرگسالان قهرمانی کشور خبر داد.

برادران عالمیان قهرمان و نایب قهرمان پینگ‌پنگ لیگ برتر شدند
عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات که با حضور 26 نفر از برترین‌های پینگ پنگ کشور در آکادمی بین‌المللی برگزار شد با درخشش هر سه پینگ پنگ باز مازندرانی همراه بود.
وی افزود: در این مسابقات نوشاد عالمیان با شکست تمام حریفان خود با اقتدار با 44 امتیاز و با دو امتیاز اختلاف نسبت به برادرش قهرمان شد.
این مسئول بیان داشت: پس از نوشاد، برادرش نیما عالمیان نیز با 42 امتیاز و تنها با اختلاف دو امتیاز نایب قهرمان کشور شد.
رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران در ادامه گفت: محمدرضا اخلاق‌پسند از گیلان با 41 امتیاز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت و واحد مالمیری از تهران با 40 امتیاز نیز چهارم شد.
زعفری همچنین از عنوان پنجمی دیگر پینگ‌پنگ باز مازندرانی در این پیکارها خبر داد و افزود: پوریا عمرانی که در این مسابقات جوان‌ترین ورزشکار بود با 38 امتیاز به مقام پنجمی دست یافت.
رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران در ادامه بیان داشت: قرار است 10 نفر برتر این مسابقه در روز 26 تا 28 آبان در مسابقه انتخابی تیم ملی برای بدست آوردن سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن و همچنین رقابت‌های جهانی و آسیایی بار دیگر در آکادمی بین المللی درتهران با هم مسابقه دهند.
زعفری از خانواده‌های عالمیان و عمرانی به ویژه از رحمت عالمیان پدر نوشاد و نیما عالمیان و همچنین از حسین عمرانی پدر پوریا و محجوبه عمرانی به خاطر حمایت‌های ویژه آنان نسبت به فرزندان خود که منجر به قهرمانی‌های متعدد آنان در کشور شدند تقدیر و تشکر کرد.
وی عنوان کرد: هیئت پینگ پنگ استان با کمک اداره کل ورزش و جوانان نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا با کمک و حمایت‌های همه‌جانبه و مساعدت مالی و معنوی انگیزه و روحیه ملی پوشان و قهرمانان را در مسابقات مختلف برون و درون مرزی بیش از گذشته کند.
زعفری در پایان اذعان داشت: مازندران در حال حاضر در بین 32 استان کشور حرف نخست پینگ پنگ کشور را می‌زند و در ارزیابی و فعالیت عملکرد رتبه برتر و نمونه کشور را به خود اختصاص داد و یکی از تنها هیئت‌هایی است که همگام و بر اساس برنامه و تقویم ورزشی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در کشور و استان رو به جلو حرکت می‌کند.   
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول