اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با شرکت پینگ‌پنگ بازان 27 استان؛

مسابقات پینگ‌‌پنگ پسران نونهال در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان پسر کشور با شرکت پینگ‌پنگ بازان 28 استان کشور در قم آغاز شد.

مسابقات پینگ‌‌پنگ پسران نونهال در قم آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات نونهالان یکی از رویدادهای مهم پینگ‌پنگ کشور است که از دوشنبه شب به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در قم آغاز شده و تا روز پنجشنبه نوزدهم آبان ماه به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان قم برگزار می‌شود و هیئت قم همچون سال گذشته میزبانی این دوره از رقابت‌ها را بر عهده دارد.
مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی پسران کشور در رده سنی نونهالان در حالی به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان قم برگزار می‌شود که سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان این مسابقات است و این رقابت‌ها در سه بخش تیمی، انفرادی و دونفره در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی مریم منطقه آذر قم به انجام خواهد رسید.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات، پینگ ‌پنگ بازان شرکت کننده در این دوره از پیکارها در بخش تیمی رقابت‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در نهایت چهار تیم برتر برای کسب مقام قهرمانی مشخص شوند.
این دوره از مسابقات در حالی به میزبانی هیئت قم برگزار می‌شود که ‌سال گذشته نیز فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان هیئت پینگ‌پنگ استان قم را به عنوان میزبان پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی خردسالان پسر کشور نیز برگزیده بود تا این رقابت‌ها با شرکت ۲۸ تیم از سراسر کشور در قم برگزار شود.
در راه میزبانی این رقابت‌ها هدف هیئت پینگ‌پنگ استان قم این است که از برگزاری این رقابـت‌ها در شهر مقدس قم تجارب و فرصت‌های مغتنمی که یک میزبان می‌تواند از آن برخوردار شود را به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کند.
یکی از مهم‌ترین منافعی که برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور برای پینگ‌پنگ قم در بر داشته است این بوده که چنین رقابت‌هایی در قم، بهترین فرصت برای کسب تجربه توسط مربیان و ورزشکاران این رشته با هدف پیشرفت بیشتر این رشته ایجاد کرده و سبب شده است تا در دو سه سال اخیر شاهد حضور موفق ورزشکاران پینگ ‌پنگ قم در میادین مهم لیگ و قهرمانی کشور باشیم.
در جدول مرحله مقدماتی این رقابت‌ها و در گروه نخست تیم‌های فارس، آذربایجان شرقی و زنجان حضور دارند، در گروه دوم تیم‌های مازندران، البرز و لرستان به رقابت می‌پردازند و در گروه سوم نیز تیم‌های پینگ‌ پنگ کردستان، بوشهر و همدان پیکار می‌کنند.
همچنین در گروه چهارم تیم‌های پینگ‌ پنگ خوزستان، توابع تهران و کرمان به رقابت می‌پردازند، در گروه پنجم میزبان رقابت‌های یعنی تیم نونهالان پسر هیئت پینگ‌ پنگ قم با تیم‌های مرکزی و سمنان برای صعود رقابت می‌کند.
در گروه ششم نیز تیم‌های پینگ‌ پنگ خراسان جنوبی، هرمزگان، اردبیل و خراسان رضوی حضور دارند، در گروه هفتم تیم‌های قزوین، اصفهان، گیلان و گلستان و در گروه هشتم تیم‌های کرمانشاه، تهران، یزد و آذربایجان غربی مسابقه می‌دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول