اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

ولایت‌فقیه مانع انحراف جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: ولایت‌فقیه حافظ دین و مانع انحراف جامعه از مسیر درست و صحیح است.

ولایت‌فقیه مانع انحراف جامعه می‌شود
حجت‌الاسلام سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک هفته ولایت، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام جانشین خداوند متعال برروی زمین است تا دستورات و فرامین را برای هدایت و راهنمایی بشر اتخاذ کند.
وی با بیان اینکه پس از رسول گرامی است ولایت جامعه برعهده امامان معصوم است، افزود: مقدمات جانشینی پیامبر گرامی اسلام در روز غدیر به مردم جامعه معرفی شد و ولایت فقیه جامعه بر عهده علی‌ابن‌ابیطالب گذاشته شد که باید همه ملت از این امر پیروی کنند.
امام جمعه موقت زنجان بر لزوم توجه مسلمانان جهان به امر ولی‌فقیه تاکید کرد و گفت: همه مسلمانان باید از ولی‌فقیه تبعیت کرده و این اصل را به عنوان اصل اساسی جامعه مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه ولایت فقیه یک مدیریت کلان ارزشی است، افزود: ولایت فقیه حافظ دین و مانع انحراف جامعه از مسیر درست و صحیح است.
حجت‌الاسلام موسویون با بیان اینکه عید غدیر تجلی ولایت به دست پاک‌ترین و شایسته‌ترین انسان‌های جامعه است، گفت: امروز نیز پاک‌ترین و شایسته‌ترین فرد برای رهبری نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: ولی‌فقیه در دوران کنونی باید پاسخ‌گوی تمام نیازهای جامعه در قالب دینی بوده و در همه عرصه‌ها از طریق دین با مردم سخن بگوید.
وی افزود: مقام معظم رهبری توانسته‌ است به عنوان یک عالم دینی و با اتکا به آموزه‌های دینی و تجربیات کسب شده، از منظر عالمانه پاسخ‌گوی نیازهای جامعه باشند.
حجت‌الاسلام موسویون بیان کرد: مقام معظم رهبری اصول سیاست خارجی که توسط امام راحل تبیین شده است و در قانون اساسی هم منعکس شده است، را در طول سال‌های گذشته با تمام توان در جامعه حفظ کرده‌اند.
وی افزود: حفظ استقلال، حفظ تمامیت ارضی و منافع ملی، صدور انقلاب اسلامی به جهان، حمایت از مستضعفین و استکبار ستیزی از اصول چند‌گانه‌ای است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به نقش آموزه‌های قرآنی در رهبری مقام معظم رهبری تصریح کرد: وظیفه ولایت فقیه نشر آموزه‌های دینی است که متن اصلی دین اسلام، قرآن است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول