اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور سی‌سخت:

فرمان‌پذیری از ولایت دشمن را زمین‌گیر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور سی‌سخت نظام مبتنی بر ولایت‌فقیه را همانند سدی سدید در مقابل توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: فرمان‌پذیری از ولایت دشمن را زمین‌گیر می‌کند.

فرمان‌پذیری از ولایت دشمن را زمین‌گیر می‌کند
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یعقوب اسلامی‌مهر در سمینار دینی با محوریت لزوم دینداری که به مناسبت هفته ولایت و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام‌نور برگزار شد، اظهار کرد: شیعه با ولایت زنده است و آنچه موجب عزت و سرافرازی آن در جهان کنونی شده حب به ولایت و فرمان‌پذیری از ولایت است.
اسلامی‌مهر با بیان اینکه مردم و مسئولان در جمهوری اسلامی نیز با تمسک به این اصل مترقی امروزه در جهان پر از کفر و نفاق و تزویر و توطئه توانسته‌اند جایگاه مستحکمی در حکومت‌داری برای ایران اسلامی در جهان قائل شوند، عنوان کرد: ولایت فقیه مترقی‌ترین نوع حکومت در جهان است که همچون ستاره‌ای درخشان انوار آن روشنی‌بخش حرکت‌های آزادی‌بخش اسلامی و غیر اسلامی در جهان است و این فرمان‌پذیری از ولایت است که در هر شرایطی دشمن را زمین‌گیر می‌کند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد سی‌سخت هفته ولایت را هفته‌ای بزرگ و باعظمت برای جهان اسلام و تشیع دانست و از دانشجویان و اساتید و کارکنان این دانشگاه خواست تا از عید قربان و غدیر درس مجاهده با نفس بیاموزند. 
اسلامی‌مهر عید غدیر را سمبل ولایت‌مداری تشیع دانست و گفت: در عید غدیرخم سرنوشت مسلمانان به‌گونه‌ای رقم خورد که اکنون پس از گذشت بیش از هزار و 400 سال، جهان اسلام با پشت‌گرمی به موضوع ولایت در برابر دشمنان استکباری تا بن دندان مسلح قد علم کرده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد سی‌سخت خاطرنشان کرد: اگر محوریت ولایت‌فقیه در حرکت‌های اسلامی لحاظ شود بی‌شک هزینه‌ای که توسط جهان اسلام برای مقابله با مستکبرین پرداخت می‌شود بسیار ناچیزتر از هزینه‌های کنونی خواهد بود. 
 وی در ادامه با بیان موفقیت انسان و جامعه بشری در عرصه‌های مختلف با تکیه بر دین‌داری و محور قرار دادن آن عنوان کرد: مبانی دین مبین اسلام برای الگو قرار دادن در زندگی جامع‌ و کامل بوده و اسلام به عنوان آخرین دین الهی که از جانب پروردگار نازل شده به یقین کامل‌ترین برنامه‌ها را برای زندگی فردی و اجتماعی ارائه داده است.
این مسئول امور دانشگاهی از دانشجویان خواست تا با تحقیق و تفحص در اصول و فروع دین اسلام، در معرفی کامل این دین الهی و خصوصیات منحصر به فردی که در میان سایر ادیان از جنبه‌های مختلف دارد لحظه‌ای کوتاهی نکرده و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به صورت علمی و با منطق و استدلال نقش بر آب سازند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول