اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در هفته دهم لیگ برتر فوتسال صورت می‌گیرد؛

مصاف صبا و گیتی پسند اصفهان برای تصاحب صدر جدول

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان در حساس‌ترین دیدار هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای تصاحب صدر جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

مصاف صبا و گیتی پسند اصفهان برای تصاحب صدر جدول
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری وارد هفته دهم می‌شود و طی آن در حساس‌ترین دیدار هفته، تیم‌های صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان در شهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.
این دیدار در حالی از ساعت 16 عصر روز جمعه بیستم آبان در سالن پیروزی شهر اصفهان و به میزبانی تیم فوتسال صنایع گیتی پسند برگزار می‌شود که در حال حاضر این دو تیم در مکان‌های اول و دوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارند.
جدال حساس دو تیم در هفته دهم در شرایطی صورت می‌گیرد که تا پیش از این مسابقه یعنی تا پایان هفته نهم، تیم صنایع گیتی پسند اصفهان با کسب 25 امتیاز در صدر ایستاده است و تیم فوتسال صبای قم با کسب 24 امتیاز نزدیکترین تعقیب‌کننده رقیب اصفهانی در مکان دوم ایست.
این دو تیم پیش از این دو بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفته‌اند که البته این دو مصاف به بازی‌های فصل گذشته باز می‌گردد که در هر دو مسابقه تیم صنایع گیتی پسند اصفهان برابر صبای قم (کیش ایر سابق) به برتری رسید.
با این حال جدال این هفته دو تیم در لیگ سیزدهم از حساسیت بیشتری برخوردار است و تیمی که بتواند پیروز این مسابقه حساس باشد، ضمن اینکه صدر جدول رده‌بندی را از آن خود می‌کند، یک گام به قهرمانی دور رفت لیگ سیزدهم نیز نزدیک‌تر خواهد شد.
صنایع گیتی پسند اصفهان در شرایطی این هفته میزبانی صبای جوان و مدعی است که در آخرین مسابقه خود در خانه پذیرای همشهری خود یعنی تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان بود و در نهایت با تساوی دو بر دو متوقف شد تا بعد از هشت هفته پیروزی مقابل حریفان، در ایستگاه نهم نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرده و به یک امتیاز رضایت دهد.
از سوی دیگر شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم در هفته نهم در دیداری خانگی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای تیم لبنیات ارژن فارس بودند که این دیدار را در ادامه روند صعودی خود با حساب پنج بر دو به سود خود به پایان رساندند.
شاید تساوی در دیدار صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان بهترین نتیجه و خبر برای رقبایی همچون فولاد ماهان سپاهان اصفهان و منصوری قرچک باشد اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که صبای قم در این دیدار حساس خارج از خانه از وجود سه بازیکن کلیدی خود محروم است و سیدمهدی غیاثی سرمربی صبا امیدوار است با کمترین بضاعت برای متمول‌ترین تیم لیگ سیزدهم بهترین نتیجه را کسب کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول