اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

انتقاد شمس از بی‌توجهی مسئولان به تیم ملی فوتسال؛

گل‌‌هایی که گل نگرفتند

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: تیم فوتسال کشورمان به عنوان یکی از تیم‌های مطرح در جهان به مقام قهرمانی آسیا رسید اما از تقدیم یک شاخه گل نیز برای تقدیر از این تیم دریغ شد.

گل‌‌هایی که گل نگرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس در کاشان، حسین شمس صبح امروز در افتتاحیه کلاس دو روزه توجیهی مربیگری فوتسال در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر براساس آمار غیررسمی منتشر شده حدود 30 میلیون ورزشکار فوتسال در کشور فعالیت دارند.
وی ورزشکاران رسمی فعال اعلام شده فوتسال در کشور از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی را 12 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر این تعداد، ورزشکاران زیادی در این رشته فعالیت دارند که به دلیل دریافت نکردن کارت بیمه در ردیف آمار اعلام شده از سوی فدراسیون قرار ندارند.
مدرس فوتسال فدراسیون بین‌المللی فوتبال، ورزشکاران این رشته ورزشی را برابر با همه رشته ورزشی فعال در سطح کشور ذکر و خاطرنشان کرد: فوتسال یکی از مهم‌ترین و پرتعدادترین رشته‌های ورزشی موجود در کشور است.‌
وی با ابراز تأسف از اینکه فوتسال در کشور بر خلاف برخی از رشته‌های دیگر هنوز نتواسته به جایگاهی که مستحق آن است برسد، عنوان داشت: تیم فوتسال جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از تیم‌های مطرح این رشته در جهان به مقام قهرمانی آسیا رسید اما از یک شاخه گل نیز برای این تیم دریغ شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در ادامه استقبال از کلاس‌های آموزشی و توجیهی فوتسال در سراسر کشور را در توسعه هر چه بیشتر این رشته مؤثر خواند و گفت: استقبال روز افزون از فوتسال در سطح کشور سبب شده تا این رشته برای فعالیت‌های خود نیازمند فدارسیونی مستقل از فدراسیون فوتبال باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دومین دوره کلاس توجیهی مربیگری فوتسال در شهرستان کاشان با حضور حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و مدرس فوتسال فدراسیون بین‌المللی فوتبال، توسط کمیته آموزش هیئت فوتبال کاشان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، اداره تربیت بدنی و کمیته فوتسال کاشان به مدت دو روز در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول