اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سربیشه:

مردم ما از جان و دل مطیع رهبرند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سربیشه گفت: ملتی که از جان و دل مطیع رهبر است و در رکاب امام زمان (عج)، مشق ایثار و شهادت نموده و در پای اعتقاداتش از خیلی داشته‌ها گذشته است، به راحتی میتواند از هر تنگنا و حیله‌ای عبور کند.

مردم ما از جان و دل مطیع رهبرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا مقیمی صبح امروز در مراسم ویژه دهه ولایت در سربیشه اظهار داشت: واقعه غدیر و انتصاب حضرت علی (ع) به عنوان وصی پیامبر و ولی  مؤمنان آنقدر اهمیت دارد که متمم رسالت پیامبر است.
وی ادامه داد: اگر چه فکرها و دست‌های مغرض کوشیده‌اند تا از واقعه غدیر به عنوان وسیله‌ای در ایجاد تفرقه بین فرق اسلامی بهره ببرند اما رهبری داهیانه ولی فقیه و بصیرت و هوشیاری مسلمانان همواره دشمنان را ناکام گذاشته و قیام‌های مختلف ملل علیه حاکمان جور، جرقه‌ای از این بیداری است.
مدیر آموزش و پرورش سربیشه با اشاره به  فتنه سال 1388 گفت: دشمن سیلی محکمی از ملت ولایی ایران خورده است و ملتی که از جان و دل مطیع رهبر است و در رکاب امام زمان (عج)، مشق ایثار و شهادت نموده و در پای اعتقاداتش از خیلی داشته‌ها گذشته است، به راحتی می‌تواند از هر تنگنا و حیله‌ای عبور کند.
مقیمی یادآور شد: ماه ذی‌الحجه اوج تعبد مسلمانان و مراسم و مناسک حج، نقطه ثقل وحدت جامعه اسلامی است که درخشش عشق ولایت، به آن جلوه خاصی بخشیده است.
وی با تبریک دهه ولایت و بصیرت تصریح کرد: این دهه با عید قربان آغاز شده زیرا در این روز حکم قربانی اسماعیل به دست ابراهیم پیامبر امتحانی بزرگ بود که در تاریخ ماندگار شد.
مدیر آموزش و پرورش سربیشه از تسلیم حضرت اسماعیل در برابر اراده پروردگار به عنوان اوج ولایت‌پذیری یاد کرد و گفت: ‌آنچه تا کنون مکتب ابراهیم را زنده و با نشاط نگه داشته است،  بصیرت و تبعیت از ولی امر است و پیامبران الهی به ویژه نبی مکرم اسلام و سپس ائمه اطهار (ع) و علمای جامعه اسلامی که حاملان علم رستگاری و نماد خشوع در برابر پروردگارند، توانسته‌اند با خضوع و الهام از دستورات خداوند متعال جامع‌ترین برنامه رستگاری را به انسان‌ها هدیه کنند.
مقیمی از برگزاری مسابقات ادبی شامل دل‌نوشته به حضرت اسماعیل،‌ ابراهیم، امام علی (ع)، برگزاری مسابقات ورزشی در مدارس، ‌تزیین و چراغانی سردرب مدارس، تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان سادات به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش سربیشه در دهه ولایت و بصیرت یاد کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول