اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

ولایت‌پذیری رمز حضور مردم در صحنه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: ولایت‌پذیری و رابطه سرشار از عشق بین امت و رهبر رمز حضور مردم در تمام صحنه‌هاست.

ولایت‌پذیری رمز حضور مردم در صحنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه این شهرستان پیرامون سفر رهبر معظم انقلاب به غرب کشور اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به غرب کشور که با استقبال پرشور مردم کرمانشاه و سایر شهرهای این استان همراه بود سفری بی‌نظیر و دارای نکات مهمی است.
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان انقلاب تبلیغات بسیاری را علیه غرب کشور به راه انداخته‌اند حضور رهبر فرزانه انقلاب در جای جای این استان نشان از امنیت، وحدت و همبستگی بین مردم و انقلاب دارد.
امام جمعه قیروکارزین حضور مردم را ضامن بقای انقلاب، امنیت و رشد و حرکت آن دانست و بیان داشت: ولایت‌پذیری و رابطه سرشار از عشق بین مردم و رهبری رمز حضور مردم در تمام صحنه‌هاست و انقلاب اسلامی با این حضور تا رسیدن به دست صاحب اصلی آن ادامه می‌یابد.
وی خطاب به خدمتگزاران نظام بیان داشت: هر کس در هر مسئولیتی باید تمام توان خود را در خدمت به مردم به کار ببندد چراکه طبق فرموده امام (ره) کوتاهی کردن در خدمت به مردم گناهی نابخشودنی است.
اکبری با اشاره به انتخابات مجلس آینده و لزوم هوشیاری مردم تصریح کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات، دشمن باز نیز با تبلیغات و شایعه پراکنی سعی در کم‌رنگ کردن حضور مردم و تضعیف آن را دارد چراکه در هیچ کجای دنیا مانند کشور ما دموکراسی وجود ندارد.
امام جمعه قیروکارزین با بیان ویژگی‌های نماینده‌‌های مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: نماینده انتخاب شده طبق فرموده معظم‌له باید دلسوز، مؤمن و علاقمند بوده و به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته نباشد چراکه امروز عده‌ای منتصب به بعضی جریان‌های خاص به دنبال اهدافی هستند.
وی در پایان افزود: ظالمان دنیا هر حقیقتی را با ترور، تحریم و سایر ابزار خود سرکوب می‌کنند اما امروز هیچ منطقی به جز اسلام قادر به اداره جهان نیست و غیر از راه خدا و صداقت هر راه دیگری موجب پشیمانی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول