اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

وحشت دشمنان از ولایت‌پذیری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: دشمنان از ولایت‌پذیری ملت ایران وحشت دارند.

وحشت دشمنان از ولایت‌پذیری ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی پنجشنبه شب در جلسه آگاه‌سازی سیاسی در دانشگاه امام خمینی(ره) نیروی دریایی شهرستان نوشهر با اشاره به وقوع جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه بیان داشت: با وجود همه دشمنی‌ها و تکاپوی غربی‌ها در مصادره کردن این بیداری، موضع‌گیری انقلابیون در این کشورها همان موضع‌گیری و ریشه انقلاب اسلامی ایران است.
وی بیان داشت: غربی‌ها درصدد هستند که پروسه بیداری اسلامی را به عنوان پروژه اجرایی مطرح کنند و با طراحی ترفندهای مختلف نسبت به تغییر در مسیر بیداری ملت‌ها اقدام کنند که همواره در اشتباه‌اند.
قمی ادامه داد: تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ویژه در منطقه در حال الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند چراکه معتقدند تنها نظامی است که هم اسلامیت و هم جمهوریت در آن متبلور شده است.
این مسئول تصریح کرد: موتور تحرک بیداری اسلامی در ارزش‌ها و مبانی اعتقادی و اصولی انقلاب جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.
فرماندار نوشهر با اشاره به طراحی سه سناریو برعلیه ایران خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با ایجاد اختلاف در دوران حاکمیت، اختلاف میان حاکمیت و مردم و در نهایت تفرقه میان مردم و دولت درصد هستند تا به دشمنی‌های خود ادامه دهند.
وی در پایان با اشاره به تبعیت همه جریان‌ها از ولایت فقیه و وحشت دشمنان از این شاخص مهم یادآور شد: بصیرت خواص در شرایط فعلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همه کسانی که بصیرت تجزیه وتحلیل دارند باید اطرافیان خود را نیز هدایت کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول