اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در بیستمین دیدار چهره به چهره با مردم جویبار؛

آبرسانی به جویبار از طریق سد آیت‌الله صالحی انجام شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران در بیستمین دیدار چهره به چهره با مردم استان، این هفته مهمان جویباری‌ها بود و در این دیدار تاکید کرد: آبرسانی به مناطق جویبار از طریق سد آیت‌الله صالحی انجام شود.

آبرسانی به جویبار از طریق سد آیت‌الله صالحی انجام شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی اکبر طاهایی در این دیدار با حدود 600 نفر از مردم این شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار و به شنیدن مشکلات و خواسته‌های آنها پرداخت.
همانند سفرهای قبلی طاهایی به شهرستان‌ها در این دیدار نیز بیشترین درخواست‌ها در بخش اشتغال، مشکلات شهری و روستایی و تسهیلات بانکی به ترتیب با 138، 65 و 48 نفر بوده است.
در این دیدار که به ملاقات عمومی استاندار مازندران معروف شده است، معاون سیاسی امنیتی استاندار، 17 مدیرکل ستادی استانداری و معاونان آنها، نمایندگان مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، 26 نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و 12 معاون مدیرکل همراه استاندار حضور داشتند.
طاهایی در این دیدار در سخنانی با بیان اینکه با وجود بداندیشی دشمنان امروز، بشارت ظهور مهدی موعود (ع) و تحقق عدالت اجتماعی از سرزمین ایران طلوع کرده است،ایران اسلامی را پشتوانه مکتب اهل بیت عنوان کرد.
وی با تاکید بر آبرسانی به مناطق جویبار از طریق سد آیت الله صالحی مازندرانی (البرز) اختصاص اعتبارات متناسب با این طرح بیان داشت: با تحقق اجرای این پروژه، بخشی از تاکیدات ریاست جمهوری در مورد توجه به زیرساخت‌ها و توسعه صنعت و اقتصاد مازندران محقق می‌شود.
این مسئول با اشاره به پروژه راه جویبار به قائمشهر، ساری و بهنمیر خاطرنشان کرد: تکمیل و اجرای این پروژه‌ها نقش بسیاری در عمران و آبادانی و شکوفایی منطقه جویبار دارد.
استاندار مازندران تکمیل پروژه فاضلاب دو روستای شهرستان جویبار، پروژه‌های راه و مسکن روستایی، نیز تکمیل و اجرای طرح‌های هادی و پروژه‌های نیمه کاره مسکن مهر در این شهرستان را مورد تاکید قرار داد.
طاهایی با اشاره به دین خواهی، مهرورزی و عدالت‌خواهی مردم جویبار و اهدای 290 شهید و 770 جانباز از این منطقه تصریح کرد: حضور کارآفرینان نمونه، قهرمانان ورزشی برجسته، روحانیت والامقام و مردم سخت کوش، جویبار را در زمره مناطق مهم مازندران قرار داده است.
وی یادآور شد: با وجود بداندیشی دشمنان مکتب اسلام، امروز ایران اسلامی مانند خورشیدی  در دل‌های مردم ظهور کرده است .
این مسئول با بیان اینکه امروز ظهور حضرت مهدی(ع) و تحقق عدالت جهانی از سرزمین ایران طلوع کرده است، تاکید کرد: امروز پشتوانه مکتب اسلام و اهل بیت، ایران اسلامی و مساجد و نمازهای جمعه آن است.
طاهایی تنعم دنیوی امروز مستکبران و کفار را نیز از نعمت حضور مهدی موعود دانست و اذعان داشت: با وجود ناسپاسی و ظلم به بندگان خدا، این ظالمان از نعمت حضورش بهره‌مندند ولو اینکه به هدایت و ولایت آن امام عصر پشت کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول