اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های بدمینتون و اسکیت انجام شد؛

معرفی برترین‌های مسابقات ورزشی دانش‌‌آموزی بیرجند

خبرگزاری فارس: مسابقات بدمینتون مدارس راهنمایی دخترانه و مسابقات اسکیت مقطع ابتدایی شهرستان بیرجند با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

معرفی برترین‌های مسابقات ورزشی دانش‌‌آموزی بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند صبح امروز در اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌‌آموزی بیرجند گفت: مسابقات بدمینتون مدارس راهنمایی دخترانه شهرستان بیرجند گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی با قهرمانی راهنمایی نمونه کاشی نیلوفر به مربیگری ناهید شیبانی همراه بود.
سعید حسین‌آبادی افزود: راهنمایی شاهد به مربیگری لیلا صحرا کار و راهنمایی تزکیه به مربیگری شهربانو قندهاری مقام دوم و سوم تیمی این مسابقات را نیز از آن خود کردند.
وی ادامه داد: فاطمه اطمینانی و فاطمه حسن‌زاده از راهنمایی نمونه کاشی نیلوفر به ترتیب مقام اول و دوم انفرادی و ملیحه رخشانی و فائزه نوکندی از راهنمایی شاهد مشترکا مقام سوم انفرادی را کسب کردند.
حسین‌آبادی تاکید کرد: فاطمه اطمینانی، فاطمه حسن‌زاده و هانیه فیاض‌بخش از راهنمایی نمونه کاشی نیلوفر، ملیحه رخشانی، فائزه نوکندی و زهرا حیدری از راهنمایی شاهد و شیرین حسین‌آبادی از راهنمایی تزکیه به عنوان بازیکنان منتخب مسابقات بدمینتون مدارس راهنمایی شهرستان بیرجند انتخاب شدند.
مسئول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند همچنین به مسابقات اسکیت دختران مقطع ابتدایی شهرستان بیرجند اشاره کرد و گفت: در این مسابقات کیانا زرنگ پایه اول و حسنا قربان‌زاد پایه سوم از دبستان شاهد و ملیکا قربان‌زاد از دبستان مطهره به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در گروه اول به خود اختصاص دادند.
حسین‌آبادی افزود: همچنین متینه اسدی پایه چهارم از دبستان عدالت، غزاله عبدالهی پایه پنجم از دبستان محدثه و مهرانا گلرو پایه چهارم از دبستان گل‌های بهشت مقام‌های اول تا سوم را در مسابقات اسکیت در گروه بعدی کسب کردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول