اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:

ایجاد میز خدمت در جهاد کشاورزی قزوین

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور دستیابی آسان و سریع و ارائه خدمات به موقع و موثر به مراجعین و همچنین تکریم ارباب رجوع، میز خدمت در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ایجاد شد.

ایجاد میز خدمت در جهاد کشاورزی قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رامین میرزایی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل معاونت سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری، میز خدمت در سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به بهره‌برداران بخش کشاورزی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: در این طرح معاونین و مدیران ارشد سازمانی در این میز حضور داشته و به پیگیری مسائل می‌پردازند به نحوی که مراجعین ضمن استقرار در محل انتظار مناسب بدون حضور در واحدهای داخلی سازمان، خدمات مورد نیاز خود را فقط از طریق این میز دریافت  خواهند کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: سرکشی و رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی و بررسی مشکلات و نیازهای رفاهی آنان، پیگیری جذب و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از جمله وظایف این معاونت است.
وی برگزاری صبحگاه مشترک بسیج ادارات کل استان به مناسبت هفته دفاع مقدس و مشارکت فعال و شرکت در رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت‌های هفته دفاع مقدس و روز ارتش جمهوری اسلامی را از مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان تا پایان مهر ماه 1390 عنوان کرد.
میرزایی توضیح داد: پیگیری برای تأمین و اختصاص بودجه و اعتبارات بخش، چیدمان مناسب فضای اداری، ایجاد وحدت رویه در بین ادارات تابعه و شهرستان‌ها، اجرا و نظارت بر برنامه‌های مربوط به تحول و نوسازی اداری در سازمان، بهبود فرایندها و روش‌های انجام کار، جذب، نگهداری و بهسازی نیروی انسانی در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه، برنامه‌ریزی و نظارت برای برآورد و تأمین نیازهای آموزشی کارکنان، نظارت بر تهیه و تنظیم و اجرای دستورالعمل‌های لازم در مورد امور اداری، مالی، پرسنلی، رفاهی و تدارکاتی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور اداره و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان، ثبت و حفاظت از آثار دوران دفاع مقدس در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد، حفظ منافع دولت (سازمان) از طریق طرح، تعقیب و دفاع از دعاوی سازمان در مراجع و سایر اقدامات قانونی از دیگر وظایف این معاونت است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول