اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شهدا به مراکز دانشگاهی شرافت می‌دهند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به مدفون بودن یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهدا به مراکز پر افتخار دانشگاهی شرافت چندین باره می‌دهند.

شهدا به مراکز دانشگاهی شرافت می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه به هنگام کلنگ‌زنی یادمان شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه مسئولان همه دانشگاه‌های کشور موفق به دفن شهدا در دانشگاه‌های خود نشده‌اند، اظهار داشت: دفن شدن شهدا در دانشگاه‌ها توفیق بزرگی برای دانشجویان و مسئولان آن دانشگاه محسوب می‌شود.
در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه بنای یادبود شهید گمنام در 100 متر مربع ساخته می‌شود، افزود: این بنا طی سه ماه آینده با اعتباری به مبلغ 50 میلیون تومان احداث می‌شود.
رحیم سروری به وجود شهدایی از عرصه سلامت اشاره و تصریح کرد: تصاویر این شهدا در اطراف بنای یادبود شهید گمنام  نصب می‌شود تا تقدیری از زحمات کسانی که جانشان را برای آرامش موجود در ایران نثار کرده‌اند انجام شده باشد.
همچنین در ادامه استاندار و هیئت همراه اقدام به کلنگ‌زنی پروژه سر درب پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان کرد، که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در این مراسم با اشاره به برنامه توسعه دانشگاه علوم پزشکی، احداث ساختمان دانشکده دندانپزشکی و فناوری‌های نوین پزشکی را از جمله برنامه‌های در دست اجرای این دانشگاه اعلام کرد.
رحیم سروری اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت سر درب دانشگاه علوم پزشکی را ملی عنوان کرد و گفت: این پروژه هزینه‌ای بالغ بر 711 میلیون و 300 هزار تومان در بر دارد.
وی تاکید کرد: احداث کتابخانه مرکزی از دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان احداث سالن ورزشی چند منظوره را با بودجه‌ یک‌میلیارد و 700 میلیون تومانی از دیگر پروژه‌های تعریف شده برای دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.
وی احداث 23 خانه بهداشت و تکمیل دانشکده ابهر را از دیگر برنامه‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برشمرد.
سروری با اشاره به اینکه احداث یک بیمارستان سوختگی در دستور کار قرار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گرفته است، گفت: بیمارستان مورد نظر با ظرفیت قابل قبولی احداث می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول