اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی استاندارد انجام می‌شود؛

تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی برتر در البرز

خبرگزاری فارس: 22 واحد نمونه استانی به عنوان برترین‌های کیفیت در نخستین مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در استان البرز تجلیل می‌شوند.

تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی برتر در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مستقر در کرج، این مراسم برای اولین بار در استان البرز مصادف با سال جهاد اقتصادی، آغاز برنامه پنجم توسعه در راستای اهداف چشم‌انداز 20 ساله نظام و همچنین اجرای بزرگ‌ترین برنامه تحول اقتصادی کشور یعنی هدفمندی یارانه‌ها برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش، شعار روز جهانی استاندارد در سال جاری با موضوع استانداردهای بین‌المللی - اعتمادسازی جهانی است که این شعار بیانگر این مطلب است که اعتمادسازی با رعایت استانداردها میسر می‌شود.
در این گزارش آمده است: تدوین استاندارد ملی، کنترل بازار از طریق نمونه‌برداری با اجرای طرح طاها، کنترل ادواری وسایل توزین و سنجش، کنترل جایگاه‌های سوخت، شهربازی‌ها، آسانسورها، کدگذاری مصنوعات گران‌بها را از جمله اقداماتی است که در سطح کشور و استان البرز انجام شده تا استاندارد نیز در این استان که دارای واحدهای تولیدی، صنعتی و مراکز پژوهشی بسیاری است نهادینه شود.
هدف از برگزاری این مراسم معرفی و تجلیل از واحدهای نمونه کیفی، مسئولان کنترل کیفیت و آزمایشگاه همکار در سطح استان عنوان شد.
این همایش در 22 آبان ماه سال‌جاری با حضور معاونان، مدیران کل سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و مقامات استانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول