اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 48 ساعت گذشته رخ داد؛

بارندگی 3 میلی‌متری باران در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از بارش 3.2 میلی‌متر باران طی دو روز گذشته در سطح استان خبر داد.

بارندگی 3 میلی‌متری باران در خراسان جنوبی
رضا برهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: این بارندگی تا فردا به صورت پراکنده در سطح استان ادامه دارد و از فردا از مرز شرق کشور عبور می‌کند. از ابتدای سال زراعی (مهرماه جاری) میانگین بارندگی در خراسان جنوبی 7.4 میلی‌متر بوده است.
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 دهم و نسبت به مدت مشابه نرمال 3.3 دهم افزایش داشته است.
برهانی میزان بارندگی دو روز گذشته را در شهرستان بیرجند 1.6 میلی‌متر، در شهرستان قاین 10.8 میلی‌متر، در شهرستان نهبندان کمتر از یک دهم میلی‌متر، در شهرستان فردوس 3.3 میلی‌متر، در شهرستان بشرویه 3.1 میلی‌متر، در شهرستان سرایان 3.3 میلی‌متر و در شهرستان درمیان 2.5 میلی‌متر عنوان کرد.
وی با اشاره به میزان بارندگی در شهرهای استان گفت: در شهر خور 4 دهم میلی‌متر، در آرین‌شهر 2 میلی‌متر، در زهان 1.3 میلی‌متر، در حاجی‌آباد 3.9 میلی‌متر و در خضری 14 میلی‌متر بوده است.
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: ایستگاه‌های شهرستان قاینات و شهرهای حاجی‌آباد و زهان گزارش برف را داده‌اند.
برهانی با اشاره به میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی اظهار داشت: این میزان در شهرستان بیرجند 3.8 میلی‌متر، در قاینات 16 میلی‌متر، در نهبندان 15 میلی‌متر، در فردوس 3.8 میلی متر، در بشرویه 4 میلی‌متر، در سرایان 3.8 میلی‌متر و درمیان 7 میلی‌متر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین این میزان در شهرهای خور 7 دهم میلی‌متر، آرین‌شهر 11.6 میلی‌متر، زهان 6.5 میلی‌متر، حاجی‌آباد 8.3 میلی‌متر و خضری 16.1 میلی‌متر بوده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول