اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس تحلیل نقشه‌ها؛

کهگیلویه و بویراحمد بارانی می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس سازمان هواشناسی گهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، آسمان این استان از امروز بارانی می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد بارانی می‌شود
جهانبخش احمدی مهریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از مدت‌ها انتظار، شاهد بارش‌های خوب در سطح استان خود خواهند بود.
 کارشناس سازمان آب و هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آسمان این استان‌ با ورود یک سیستم بارشی، بارانی خواهد شد که پیش‌بینی می‌کنیم این سامانه از اواسط امروز موجب بارش باران در نقاط گرم استان و بارش برف در مناطق سردسیری این استان شود.
احمدی مهریان، شدت فعالیت این سامانه بارشی را از یکشنبه بعد از ظهر تا اواخر شب اعلام و بیان کرد: در طی این مدت دمای هوا در یاسوج، سی‌سخت، مارگون، کاکان، دشتروم، سپیدار، تنگ‌سرخ و دیگر نقاط سردسیر به صفر و حتی کمتر از صفر نیز خواهد رسید.
وی گفت: این بارش‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به تناوب تا روز سه‌شنبه ادامه خواهند داشت.
احمدی ادامه داد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اغلب بارش‌ها در روز یکشنبه و در نقاط سردسیر به شکل برف خواهد بود و در طول این مدت شاهد وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بارش برف در محورهای ارتباطی این استان را دور از انتظار ندانست و افزود: لازم است رانندگان با اطلاع از این موضوع تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول