اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان پیش‌بینی کرد:

بارش باران و کاهش دما در هفته آینده در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان پیش‌بینی بارش باران و کاهش شدید دمای هوای استان را در هفته آینده کرد.

بارش باران و کاهش دما در هفته آینده در خوزستان
مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه به نفوذ سیستم کم فشار و خط ناپایدار لایه میانی جو از امشب تا اواسط هفته آینده انتظار افزایش ابرناکی و به تدریج شروع بارش‌هایی را در استان خواهیم داشت و از اواسط هفته آینده به بعد شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: کاهش دمای هوا در استان خوزستان از نیمه هفته آینده آغاز می‌شود و تا پایان هفته و اوایل هفته بعد نیز ادامه خواهد داشت.
این مقام مسئول با اشاره به وضع شرایط جوی در استان خوزستان تاکید کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری و توام با وزش باد قابل ملاحظه و از امشب به بعد با افزایش ابرناکی و احتمال رگبارهای پراکنده پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها از امشب در استان آغاز می‌شود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به وضعیت هوای استان خاطرنشان کرد: وضعیت هوا استان قسمتی ابری همراه با مه رقیق و از اواخر وقت با افزایش ابر همراه خواهد بود.
دهملایی درباره شرایط باد و نقشه‌های فشاری تاکید کرد: جهت باد، شمال غربی تا جنوب شرقی سرعت باد، 10 تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 45 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته رامهرمز و گتوند با 26 و ایذه با 4.8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده خاطرنشان کرد: حداکثر دمای اهواز به 26 و حداقل به 14 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول