اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چشم طبیعت روشن / باران خوزستان را شست

خبرگزاری فارس: باران چشم مردم خوزستان را روشن کرد و از عصر دیروز خوزستان را شست و هوای استان را پاک کرد و سبب آبگرفتگی در برخی از معابر شهری در شمال خوزستان شد.

چشم طبیعت روشن / باران خوزستان را شست
به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، باران از عصر دیروز در برخی از معابر شهری مانند شوشتر و گتوند سبب آبگرفتگی جزئی معابر شد و این شرایط موجب خوشحالی مردم از بارش باران شد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: همان‌گونه که در اطلاعیه شماره 82 اداره کل هواشناسی هشدارهای لازم صادر شده بود باران از عصر دیروز در استان خوزستان سبب تلطیف هوای استان شده است.
مسعود دهملایی خاطرنشان کرد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده ورود و حاکمیت سیستم باران زایی است که انتظار می‌رود تا اواسط وقت امروز موجب بارندگی‌های نسبتا خوبی در استان شود، که بعضا همراه با رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه به ژه در ارتفاعات خواهد بود.
وی افزود: با حاکمیت زبانه کم فشار و تشکیل خط ناپایدار در غرب کشور شاهد شروع ابرناکی و بارندگی تا اواخر روز یکشنبه در استان خواهیم بود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آسمان استان نیمه ابری به تدریج تمام ابری و تا اواسط وقت همراه با بارش‌ای پراکنده و احتمال رعدوبرق و گاهی توام با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.
دهملایی درباره وضعیت هوای استان خوزستان در ساعات آینده تاکید کرد، وضعیت هوا، قسمتی تا تمام ابری با احتمال رگبار و رعد و برق خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: جهت باد، شمال شرقی تا جنوب شرقی، سرعت باد 10 تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 45 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 31.4 و دهدز با 9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول