اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت دهه ولایت؛

دو نمایشگاه هنری در کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه ولایت دو نمایشگاه هنری در نگارخانه‌های آفتاب و مهتاب سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان طی مراسمی برپا شد.

دو نمایشگاه هنری در کاشان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان صبح امروز در این مراسم برگزاری این نمایشگاه‌ها را معرفی دهه ولایت با استفاده از ابزار هنر و ترویج معنویت و ایجاد انگیزه در هنرمندان جوان این شهرستان ذکر کرد. 
مهدی نادعلی با تأکید بر تأثیر هنر در انتقال سریع مفاهیم، گفت: معرفی شخصیت والای امیرالمؤمنان علی‌(ع) به عنوان الگوی حقیقی و عملی انسان کامل، معرفی جایگاه ولایت مطلقه فقیه به عنوان ادامه ولایت ائمه معصومین، فراهم کردن بصیرت و افزایش تفکر ولایی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه‌های هنری است.
وی با دعوت از همشهریان به ویژه هنرمندان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها، این امر را موجب ایجاد انگیزه در هنرمندان عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان آمادگی هر گونه همکاری با هنرمندان در برپایی نمایشگاه‌های هنری از آثارشان را دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، نمایشگاه هنری با عنوان قربان تا غدیر به مدت 10 روز تا 26 آبان سال جاری در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برپا شد.
در این نمایشگاه حدود 20 اثر منظوم و منثور خوشنویسی از هنرمند کاشانی معصومه معتمدی در قالب‌های نستعلیق، ثلث، شکسته و خط معلی با موضوع دهه ولایت به نمایش گذاشته شده‌است.
نمایشگاه هنری دیگری نیز با عنوان گل آفتاب به مدت یک هفته تا 24 آبانماه سال جاری در نگارخانه مهتاب فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برپا شد.
در این نمایشگاه نیز حدود 30 اثر طراحی و نقاشی مدرس و هنرمند کاشانی فاطمه درودگر با موضوعات مختلف در معرض دید عموم قرار گرفت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول