اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان استقبال پرشور کودکان و نوجوانان؛

هنرمندان خارجی جشنواره تئاتر وارد همدان شدند

خبرگزاری فارس: به منظور حضور در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان هنرمندان خارجی با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان وارد همدان شدند.

هنرمندان خارجی جشنواره تئاتر وارد همدان شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، صبح امروز 15 نفر از هنرمندان خارجی هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان وارد همدان شدند.
این هنرمندان از کشورهای ایتالیا، نروژ، فرانسه و هندوستان در همدان حضور یافتند که هنگام ورود با اجرای سرود کودکان و نوجوانان همدانی و تقدیم شاخه گل مواجه شدند.
هنرمندان خارجی جشنواره تئاتر کودک 26 نفر هستند که امروز 15 نفر از آنان وارد همدان شدند و مابقی تا ساعات آینده وارد همدان می‌شوند.
کارگردان نمایش "پولچینلا" از کشور ایتالیا که برای نخستین بار به همدان سفر می‌کند، از اهمیت تئاتر برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها خبر داد و گفت: کودکان برای مواجه شدن با آینده نیاز به تئاتر کودک برای گسترش فرهنگ ملی نیازمند هستند.
گاسپارناسوتو نمایش "پولچینلا" را، نمایش سنتی کشور ایتالیا دانست که به پنج قرن گذشته شهر نابل پرداخته است و تمام شهر تاریخی نابل را معرفی می‌کند.
هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  همدان 15 تا 20 آبان ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول