اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال صبای قم:

صبا برای کسب امتیاز به مصاف صدرنشین لیگ برتر می‌رود

خبرگزاری فارس:‌ سرپرست تیم فوتسال صبای قم گفت: پیروزی ارزشمندی در برابر تیم لبنیات ارژن فارس به دست آوردیم تا با روحیه مضاعفی به مصاف صدرنشین لیگ برتر برویم.

صبا برای کسب امتیاز به مصاف صدرنشین لیگ برتر می‌رود
مهدی جعفری‌یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بلافاصله بعد از بازی هفته نهم با تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس، تمرینات خود را در سالن حیدریان قم از سر گرفتیم تا با آمادگی کامل در حساس‌ترین بازی هفته دهم به مصاف صنایع گیتی پسند اصفهان برویم.
وی بیان کرد: مسابقه صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان از هفته دهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه در اصفهان برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم، این روزها شیوه‌های متنوعی برای بازی در خانه حریف در تمرینات تیم مرور می‌شود.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم با اشاره به تداوم موفقیت‌های صبای قم در لیگ برتر فوتسال، اضافه کرد: پیروزی برابر تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتسال است، برای صبا شیرین و ارزشمند بود و سبب شد با کسب هشتمین برد این فصل به مکان دوم جدول برویم.
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال صبای قم اکنون با قرار داشتن در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال، یکی از مدعیان این فصل فوتسال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و قطعا برای متوقف کردن گیتی پسند به اصفهان می‌رود.
جعفری یگانه ادامه داد: برای این بازی دو سه مهره کلیدی خود را در اختیار نداریم، زیرا سعید تقی‌زاده هنوز به شرایط آرمانی خود دست نیافته است و احتمال حضور حمید ذوالفقاری نیز در این دیدار بسیار ضعیف است، ضمن اینکه علیرضا وفایی نیز از این بازی محروم است.
وی عنوان کرد: در بازی قبل با تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس نیز دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی در این بازی بازیکنان ما از تمام توان خود استفاده کردند و موفق به کسب سه امتیاز شدیم، همین روند را در بازی با گیتی پسند نیز اجرا کرده و موفق خواهیم بود.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانیم، باید با گیتی پسند را در خانه خود متوقف کنیم، هر چند این کار بسیار سخت است اما تیم ما در این فصل کارهای بزرگی انجام داده و از عهده این کار نیز بر خواهیم آمد.
وی با اشاره به پیروزی هفته نهم برابر ارژن فارس اظهار کرد: در شرایطی توانستیم تیم حریف خود را با نتیجه پنج بر دو شکست دهیم که تیم از حمایت طرفداران خود در سالن حیدریان بهره می‌برد و بازی بسیار خوبی ارائه کرد که در نهایت منجر به موفقیت در کسب سه امتیاز شد.
صبای قم در هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه بیستم آبان ماه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان صدرنشین لیگ برتر می‌رود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول