اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

امنیت از مولفه‌های مهم در سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم امنیت را یکی از مولفه‌های مهم در سرمایه‌گذاری عنوان کرد و همکاری نزدیک مسئولان شهرک‌های صنعتی با نیروهای انتظامی را خواستار شد.

امنیت از مولفه‌های مهم در سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در دیدار با فرمانده انتظامی قم با اشاره به اهمیت امنیت و نظم در توسعه و پایداری صنعت و اشتغال در جامعه اظهار داشت: یکی از عوامل موثر در ایجاد و پایداری امنیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استمرار در تبادل نظر و همکاری نزدیک مسئولان شهرک‌های صنعتی با نیروهای انتظامی است.
وی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های واحدهای صنعتی گفت: حجم قابل توجه واحدهای صنعتی مستقر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم، میزان اشتغال بالای آنها و همچنین تنوع صنایع مختلف ظرافت و توجهات بیشتری را در بخش امنیت می‌طلبد، زیرا از نظر سرمایه گذار امنیت یکی از مولفه‌های مهم به حساب می‌آید.
مدیر حراست شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در این جلسه به مباحث، نیازمندی‌ها و انتظارات متقابل شهرک‌های صنعتی و نیروی انتظامی پرداخت و اظهار داشت: برای تعامل بیشتر عوامل شهرک‌های صنعتی و ناجای قم باید دوره‌های آموزشی و توجیهی ویژه عوامل نگهبانی و انتظامات شهرک‌ها و واحدهای صنعتی توسط معاونت‌های مختلف نیروی انتظامی برگزار شود.
مهدی توکلی فرمانده انتظامی قم هم در بخش دیگری از این دیدار خواستار توجه بیشتر شرکت شهرک‌های صنعتی به نیازها و تجهیز پاسگاه‌ها مستقر شد و گفت: یکی از مولفه‌های اصلی در کاهش جرم همکاری خود واحدهای صنعتی در مسئله پیشگیری از جرم است.
وی با مهم خواندن تولید، صنعت و اشتغال تأکید کرد: نگاه نیروی انتظامی به صنعت و تولید و اشتغال نگاهی توأم با احترام و ارزشی است زیرا معتقدیم به ازای ایجاد هر شغل به همان میزان بار جرائم و معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول