اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت پذیرفت؛

آغاز طرح ملی حفظ قرآن توسط دانش‌آموزان همدان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش همدان از آغاز طرح ملی حفظ قرآن توسط دانش‌آموزان استان همدان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز طرح ملی حفظ قرآن توسط دانش‌آموزان همدان
حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز طرح ملی حفظ قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان استان همدان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
وی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه حفظ قرآن از نظر خود قرآن و روایات معصومین و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، آموزش و پرورش طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان را طراحی کرده است.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: در این طرح حدود 16 درصد از دانش آموزان و چهار درصد از فرهنگیان که 20 درصد هستند را زیر پوشش قرار می‌دهد و به حفظ قرآن از نیم جزء تا حفظ کل قرآن مبادرت می‌ورزد.
وی اذعان کرد: این طرح با اعتبار بالغ بر 250 میلیارد تومان اجرا خواهد شد که شخص رئیس جمهور یکی از پشتیبانان اصلی این طرح است.
مظاهری خاطرنشان کرد: برای حافظان قرآن از مبلغ 25 هزار تومان تا 3 میلیون تومان به اضافه هزینه سفر عمره بر اساس میزان محفوظات و قبولی در آزمون‌ها هدیه لحاظ شده است.
وی در پایان سخنانش تأکید کرد: این طرح از محل وزارت آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان برگزار می‌شود که به صورت همزمان در سراسر کشور افتتاح می‌شود و شروع کلاس‌ها نیز از اول آذر ماه سال جاری در مدارس و ادارات استان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول