اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح هوشمندسازی مدارس کرمانشاه در 5 سطح

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طرح هوشمندسازی مدارس در 5 سطح نیمه‌الکترونیک، الکترونیک‌، نیمه‌هوشمند، هوشمند و هوشمند پیشرفته اجرایی می‌شود.

اجرای طرح هوشمندسازی مدارس کرمانشاه در 5 سطح
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله الماسی صبح امروز در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس که در دبیرستان استقلال‌ برگزار شد، اظهار کرد: مدارس سنتی ما باید خروجی داشته باشند که یارای مقابله با جریان‌های الکترونیکی در جهان را داشته باشد.
وی افزود: هوشمند‌سازی مدارس به معنای تبدیل کردن مدارس به انبار تجهیزات الکترونیکی نیست و هدف اصلی آن تعلیم، تربیت، مدیریت و ارتباط با اولیا دانش‌آموزان حول محور پژوهش خواهد بود.
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، پس از تبیین ویژگی‌های طرح هوشمندسازی مدارس تصریح کرد: براساس سند چشم‌انداز در افق 1404، جمهوری اسلامی ایران باید قطب اول اقتصادی در منطقه خاورمیانه باشد، بر همین اساس وزارت آموزش و پرورش طرح هوشمندسازی مدارس را دستور کار خود قرار داد.
وی ادامه داد: طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش سالانه 20 درصد از مدارس استان باید در مسیر هوشمند‌سازی قرار گیرد.
الماسی اضافه کرد: طرح هوشمندسازی مدارس در 5 سطح نیمه الکترونیک، الکترونیک‌، نیمه هوشمند، هوشمند و هوشمند پیشرفته اجرایی می‌شود و در سال اول بیش از 900 مدرسه در سطح استان در سطح نیمه‌الکترونیک و الکترونیک قرار خواهد‌ گرفت.
وی اظهار کرد: در ایام برقراری نمایشگاه مدیران و معاونان این 900 مدرسه آموزش تخصصی می‌بینند.
این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: در این طرح اولویت با مدارس خاص، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، شاهد، هیئت امنایی و مدارس غیردولتی خواهد بود و این نخستین بار است که قبل از شروع طرحی در آموزش و پرورش اعتبار لازم آن برای اجرا به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق  اختصاص داده شده است.
الماسی اضافه کرد: بیش از  17 شرکت از سراسر کشور در نمایشگاه هوشمندسازی مدارس، جدیدترین دستاوردهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را در زمینه آموزشی فرهنگی به نمایش می‌گذارند.
وی ادامه داد: از جمله تجهیزاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود برد هوشمند، نرم‌افزار پورتال‌ها، سیستم اتوماسیون اداری، سیستم آزمون‌سازی و ارتباط با اولیا است.
شایان ذکر است، نخستین نمایشگاه هوشمند‌سازی مدارس از 17 لغایت 19 آبان‌ماه در دبیرستان استقلال شهر کرمانشاه دایر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول