اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خلیل رضایی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در 3.5 سال گذشته اظهار داشت: پرداخت مطالبات معوقه فرهنگیان، تجهیز مدارس به سیستم‌های خنک کننده، استخدام دو هزار و 500 فرهنگی جدید، اتصال بیش از 600 مدرسه به فناوری‌های روز و اتصال 300 مدرسه به اینترنت و اینترانت بخشی از فعالیت‌ها و خدمات انجام شده در آموزش و پرورش استان بوشهر بوده است.
محمد حاجی‌زاده جایگاه نخست مدارس هوشمند، جایگاه نخست محتوای الکترونیکی مدارس و کسب جایگاه دوم جشنواره خوارزمی را از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر ذکر کرد.
حاجی زاده افزود: بهبود جایگاه استان بوشهر در کنکور سراسری، توسعه و تجهیز خانه‌های معلم، توسعه و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای و بومی کردن سند تحولی ملی نیز از جمله دیگر اقدامات این سازمان به شمار می‌آید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم به نمایندگی از مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان بوشهر نیز در این آیین گفت: در سایه ولای شاهد هستیم که آموزش و پرورش بر پایه اسلامیت، عقلانیت و عطوفت پایدار است.
علی اسکندری افزود:  مسئولیت را در نظام جمهوری اسلامی امانتی الهی می‌دانیم که زمانی به یک مسئول تکلیف می‌شود تا خدمتی صادقانه به مجموعه تحت امر خود داشته باشد.
وی با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل قبلی آموزش و پرورش استان بوشهر، گفت: ما آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با مدیرکل آموزش و پرورش اعلام می‌داریم.
خلیل رضایی پیش از این رئیس دفتر شورای نگهبان در استان بوشهر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی را در کارنامه مدیریتی خود دارد و از آزادگان هشت سال دفاع مقدس نیز هست.
محمد حاجی‌زاده مدیر کل سابق نیز قبلا معاون پرورش اداره کل اموزش و پرورش استان بوشهر بود که هم اکنون به عنوان مشاور آموزشی وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول