اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

تمام مسئولان مدیون آموزش و پرورش هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تمام مسئولان مدیون آموزش و پرورش هستند و مدیران ارشد کشور نیز از مسیر آموزش و پرورش رشد کرده‌اند.

تمام مسئولان مدیون آموزش و پرورش هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: بی‌توجهی به آموزش و پرورش مصداق بارز نمک خوردن و نمکدان شکستن است.
وی افزود: توقع شهدا از معلمان و فرهنگیان این است که فرزندانشان دینی و اخلاقی تربیت شوند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان بوشهر، تصریح کرد: تا پایان مهر امسال 200 میلیارد ریال مطالبات فرهنگیان استان را داریم که باید در آینده نزدیک پرداخت شود.
وی تصریح کرد: نواندیشی، نوآوری، ایجاد خلاقیت، شناخت و به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان از برنامه‌های اصلی ما در آموزش و پرورش است.
رضایی اضافه کرد: تهذیب، تحصیل و ورزش باید در راس کار آموزش و پرورش باشد و باید انسان‌هایی بسازیم که سربازان واقعی امام زمان (عج) باشند.
وی گفت: فرار مغزها به این دلیل است که نتوانسته‌ایم اعتقادات دینی جوانانمان را تقویت کنیم و به همین خاطر باید در مقطع ابتدایی تا راهنمایی به عنوان شالوده اصلی کار آموزش و پرورش بتوانیم افرادی متعهد و دین باوری را با هویت دینی تربیت کنیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.
رضایی یادآور شد: چنانچه بنای تحول فرهنگی را در کشور داریم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.
رضایی با اشاره به طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: تحول باید در عرصه‌های مختلف باشد و تحول تنها در ساختار نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر ولایت و اجرای فرامین رهبری به‌ویژه در زمینه ایجاد تحول بنیادین از برنامه‌های مهم در آموزش و پرورش استان بوشهر است.
وی افزود: تجربه ثابت کرده هرجا از مسیر ولایت و رهبری خارج شویم و یا سهوا غفلت کنیم با مشکل مواجه شده‌ایم بنابراین همه تلاش ما این است که در مسیر و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.
رضایی یادآور شد: از مسئولان استان می‌خواهیم که در راستای پرداخت مطالبات فرهنگیان برای افزایش انگیزه آنان در اجرای وظایف خود آموزش و پرورش را یاری کنند.
در پایان این مراسم خلیل رضایی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و از خدمات محمد حاجی‌زاده تقدیر شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول