اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی 90-91 انجام می‌شود؛

هوشمندسازی 1200 مدرسه استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل ‌آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت‌: در سال تحصیلی جاری بیش از 1200 مدرسه در سطح این استان، در مسیر هوشمند‌سازی قرار می‌گیرد.

هوشمندسازی 1200 مدرسه استان کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز نخستین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس استان، با حضور جلال امینی، معاونین و مدیران ادارات آموزش و پرورش استان در دبیرستان استقلال شهر کرمانشاه برگزار شد.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با موثر خواندن نقش تجهیزات الکترونیکی در تربیت‌ دانش‌آموزان، گفت: با هوشمند‌سازی مدارس استان می‌توانیم،‌ شبکه ارتباطی بین معلم و دانش‌آموز و نیز معلم با اولیا دانش‌آموزان ایجاد کرد که فرآیند آموزش در خارج از مدرسه نیز استمرار داشته باشد.
جلال امینی افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از یک‌هزار و 200 مدرسه در مسیر هوشمند‌سازی قرار خواهد گرفت و اولویت آموزش و پروش استان با مدارس نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، شاهد، شبانه‌روزی، هیئت امنایی و مدارس غیر‌دولتی خواهد بود.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: هدف ما در آموزش و پرورش دیگر تربیت شهروند نیست بلکه هدف ما تربیت و آموزش شهروند الکترونیکی خواهد بود.
امینی اظهار داشت: برای هر مدرسه حدود سه میلیون و 700‌ هزار تا چهار میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که نیمی از آن توسط خود مدرسه و نیمی دیگر توسط ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی تامین می‌شود.
نخستین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس‌، با هدف ارائه جدیدترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای آموزش الکترونیکی در مدارس، معرفی دستاوردهای مدارس و مراکز آموزشی -‌ فرهنگی‌ پیشرو در فرآیند یاددهی- یادگیری هوشمند، افزایش انگیزه مدیران، معلمان و اولیا برای بسترسازی در مدارس و حرکت پرشتاب به سمت هوشمندسازی، به همت معاونت پژوهش،‌ برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از تاریخ 17 تا 19 آبان‌ماه در دبیرستان استقلال ‌شهر کرمانشاه دایر می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول